Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Leermomentje

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Peter27
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Leermomentje

Ongelezen bericht door Peter27 »

Als je een lab pup op dieet zet moet je het eten beter wegzetten Afbeelding
Gelukkig had hij te weinig tijd om die Curver bakken open te maken.

Rotbeest.. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
blablabla :)
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Re: Leermomentje

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?
Nou ik heb ook nog Dushi. Die weegt 5 kilo. En heeft alle bakjes kruidenboter uitgelikt, behoorlijk wat chips gegeten en al het andere ook. Ze was tonnetje rond en heeft enorme racekak gehad. Echt tegen de muren omhoog. Kutbeesten.
Afbeelding
mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Lady en Alex hebben een keer ingebroken in de keuken en 15 avocado's soldaat gemaakt :tongue:
Ik kwam een keer thuis, vraagt m'n zoon: Hoeveel eieren had je gekocht.... 30, hoezo? OK, er zijn er nog 3 :O: dat was Lady :LOL:
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje

Ongelezen bericht door anniek16 »

Miezemuis schreef:Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?
Nou ik heb ook nog Dushi. Die weegt 5 kilo. En heeft alle bakjes kruidenboter uitgelikt, behoorlijk wat chips gegeten en al het andere ook. Ze was tonnetje rond en heeft enorme racekak gehad. Echt tegen de muren omhoog. Kutbeesten.
Proest. Hahahahaha.
~Anniek
Peter27
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door Peter27 »

Honden zijn stom.. gelukkig is er marktplaats.
Miezemuis schreef:Lizzie heeft ooit alle verjaardagsboodschappen voor mijn dochters verjaardag uitgepakt. Lizzie wilde vroeger altijd jatten voor de kick, niet om het op te eten. Dus ik vond 8 versnipperde zaken chips. 5 uitgepakte stokbroden. 4 opengebroken bakjes kruidenboter. Overal nootjes en salades. Weet je nog dat ik zei dat Lizzie niks at?
Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
blablabla :)
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

OMG :80: :schrik: :LOL: .
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

hahaha oh wat ben ik blij dat willem alleen maar schoenen buiten neerlegt en mij vervolgens komt halen om trots te "vertellen" waar ze zijn
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”