Wioa is ingelicht

Moderator: moderatorteam
Oh wat fijn!... Nu lekker slapen thuis.M@scha schreef:ik open vaker zo'n topic.
lou is gevonden!!
inderdaad. ik wil niet weten hoelang dit half uur voor Tine heeft geduurdZamunda schreef:Oh wat een vreselijke schrik weer, gelukkig was het van korte duur!
Ik weet het helaas en het is echt vreselijk, je voelt je zo ontzettend machteloos en echt vechten tegen de tijd (hoe langer het duurt hoe verder die 'rothond' kan zijn)M@scha schreef:inderdaad. ik wil niet weten hoelang dit half uur voor Tine heeft geduurdZamunda schreef:Oh wat een vreselijke schrik weer, gelukkig was het van korte duur!
Niet alleen Roemenen hoor. Nederlandse teckels kunnen er ook wat vanveertje schreef:Lou is een trut. Vorig jaar deed Finn hetzelfde. Die rot Roemenen weten precies wanneer ze je vertrouwen gewonnen hebben en dan.. "Dikke doei baas!"...
Wat dag je van een Poolse teckelalm@ schreef:Niet alleen Roemenen hoor. Nederlandse teckels kunnen er ook wat vanveertje schreef:Lou is een trut. Vorig jaar deed Finn hetzelfde. Die rot Roemenen weten precies wanneer ze je vertrouwen gewonnen hebben en dan.. "Dikke doei baas!"...