Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wooof hondenbrokken

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

incubi666
Actief
Mijn ras(sen): Raad maar eens.
Aantal honden: 1

Wooof hondenbrokken

Ongelezen bericht door incubi666 »

https://wooof.xyz/winkel/wooof-high-energy/

Is dit een goede vervanger voor kvv of goed voor een puppy of een andere hond het is betaalbaar sowieso
Vince mijn moeders blindegeleidehond
Rana mijn eigen hond. Karma is een bitch
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: Wooof hondenbrokken

Ongelezen bericht door Zamunda »

Voor jou niet toch? Jouw hond krijgt toch alleen KVV, of ben je daar alweer vanaf gestapt?
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Zamunda schreef:Voor jou niet toch? Jouw hond krijgt toch alleen KVV, of ben je daar alweer vanaf gestapt?
Da's net zo veranderlijk als het ras dat hij gaat kopen. Waar zitten we nu? Ras nummer 25 dat het écht zéker weten wordt?
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Zamunda schreef:Voor jou niet toch? Jouw hond krijgt toch alleen KVV, of ben je daar alweer vanaf gestapt?
Afbeelding
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

incubi666 schreef:https://wooof.xyz/winkel/wooof-high-energy/

Is dit een goede vervanger voor kvv of goed voor een puppy of een andere hond het is betaalbaar sowieso
29 augustus.
incubi666 schreef:Puppybrokken grote onzin ik heb zat honden zien opgroeien op kvv en dat is gewoon het beste. Natuurlijk adviseert de dierenarts hills RC of eukanuba dat zijn brokken puur me graan erin. Een hond is een carnivoor. Mijn pup gaat geen puppybrokken krijgen. Kivo kiezebrink tamro en carnifarm en smuldier eventueel als afwisseling om de prijs te dempen. Goede brokken bestaan niet barf zou eigenlijk nog beter zijn helaas laat dat mijn budget niet toe denk ik. Een ridgeback eet wel iets meer dan 90 tot 150 euro per maand aan barf niet aan kvv hoop ik.
:LOL:
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Ik zou het niet doen. Ze hebben een heel vals eerste ingrediënt namelijk en als je je klanten op deze manier oplicht, zullen er waarschijnlijk meer dingen stiekem niet kloppen.

Dit is het eerste ingrediënt: Rund/(dierlijk eiwit)- ontsloten mais

Het is dus een mengsel van rund, dierlijk eiwit en ontsloten mais. Waarbij ik je kan verzekeren (afgeleid van de analyse en de verdere ingredientenlijst, die overigens de term premix of mineralen mist) dat het hoofddeel mais is, ondanks dat ze met dit ingrediënt suggeren dat het rund is. De andere twee echte ingrediënten zijn namelijk allebei vet, wat er in totaal maar voor 15% in zit. Het eerste ingrediënt is dus zo'n 75-80% (dan blijft er nog wat ruimte voor vocht en mineralen). Rund bestaat grotendeels uit eiwit (klein gedeelte vet, klein gedeelte mineralen) en dierlijk eiwit als het goed is volledig eiwit. Er zit 26.5% eiwit in en mais bevat zo'n 10% eiwit op drogestof-basis. Dat betekent dat minimaal 50% van de brok uit mais bestaat en mogelijk zelfs nog iets meer.

Ik zou gewoon royal canin maxi puppy (of eventueel Giant puppy) voeren, dat is bij zooplus (met spaarplan dat je aanschaft voor 6€/3jaar en de 15+3kg gratis zak) slechts 2.86€/kg en is tenminste wetenschappelijk correct onderbouwd. Je wilt een groot ras en dan moet je niet dit soort bezuinigingen uitvoeren.
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Domor schreef:Je wilt een groot ras
Volgens mij is de laatste stand dat het een chiwawa wordt.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Zamunda schreef:
Hij/zij is vast geschrokken wat een RR vreet :engel: vandaar die wawa :wink:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Zamunda schreef:
Geen pikkeneesie meer? Of een pinkstertje?
incubi666
Actief

Haha lol blijft gewoon een rr en kvv of eventueel een goede brok hangt van de fokker af. Liefst kvv. Liefst voer ik hem carnibest carnifarm kivo tamro wil gewoon het beste voor de hond. Maar dat wil iedereen toch
dagmar88
Zeer actief

incubi666 schreef:Haha lol blijft gewoon een rr en kvv of eventueel een goede brok hangt van de fokker af. Liefst kvv. Liefst voer ik hem carnibest carnifarm kivo tamro wil gewoon het beste voor de hond. Maar dat wil iedereen toch
Die trekt bij je in?
incubi666
Actief

dagmar88 schreef:
incubi666 schreef:Haha lol blijft gewoon een rr en kvv of eventueel een goede brok hangt van de fokker af. Liefst kvv. Liefst voer ik hem carnibest carnifarm kivo tamro wil gewoon het beste voor de hond. Maar dat wil iedereen toch
Die trekt bij je in?
Het gaat een goede brok worden over paar weken heb ik mijn ridgeback reu. Eindelijk
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

incubi666 schreef:
dagmar88 schreef:
Die trekt bij je in?
Het gaat een goede brok worden over paar weken heb ik mijn ridgeback reu. Eindelijk
fijn dat je er nu eindelijk uit bent wat hij te vreten krijgt :LOL: :LOL: :LOL:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”