Gister goldy naar de dierenarts, voor verwijdering vetbult op een nare plek. Onder de oksel, wat haar in de weg zat met lopen. Nooit leuk om je hond achter te laten, maar het was een kleine ingreep.
Helaas bij het open maken van de hond, helemaal foute boel. Ipv een wondje van 5 cm, zit een nu een "jaap" van meer dan 30 cm en heeft de dierenarts heel veel weefsel weg gehaald.
Alles opgestuurd naar Utrecht en over 12 dagen de uitslag. Dat het kanker is, is eigenlijk wel over duidelijk.. wat voor kanker is nu eerder de vraag.. De dierenarts was wel eerlijk, dat het weefsel om de bult erg onrustig was en hij niet alles heeft weg kunnen halen.
En dat er nagedacht moet worden over chemo,omdat hij wel verwacht dat het foute boel is.
Ontzettend naar.. en de wond is echt heel groot.. pff denk je je hond weg te brengen voor een vetbult...
(Uiteraard zijn wij tussendoor gebeld etc).
Geld speelt geen rol, al moet ik droog brood eten.. ik heb nog nooit een cent bezuinigd op de dierenarts voor mijn honden. Maar het moet wel leuk blijven en ik wil mijn antwoord hebben over 12 dagen.
Dus, hebben jullie ervaringen met chemotherapie? En zo ja, willen jullie die delen?
(Ik hoef trouwens geen opmerkingen van "ik zou daar nooit aan beginnen". Ik snap dat, maar ik maak deze beslissing zelf en wil het weloverwogen doen. Ik ben echt op zoek naar 1e of 2e hands ervaringen. )
Alvast bedankt.