Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
surefeed voerbak
Moderator: moderatorteam
- Ladyluck13-
- geregistreerd lid
- Aantal honden: 3
surefeed voerbak
Hoi ik ben op zoek naar een voerbak op microchip, Omdat er hier wat gierigjes rondlopen die elkaars voer opeten. plus een kat op niervoeding. Maar klopt het dat er alleen maar microchip voerbakken zijn van het merk surefeed? Ik vind ze behoorlijk prijzig en zocht naar een alternatief. 

You live most of your life inside of your head.
Make sure it's a nice place to be.
Make sure it's a nice place to be.

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Re: surefeed voerbak
Voor de kat zou je een simpel ikea-kastje kunnen omtoveren tot eetplek. Aan de zijkant een kattenluikje erin die werkt op de chip en aan de voorkant iets van (plexi)glas, zodat het geen donker hol wordt. Alhoewel een donker hol misschien ook wel fijn is?? Ik heb zoiets eens op facebook gezien en heb het meteen onthouden, ondanks dat ik niet eens katten heb. Wellicht is dat een goedkopere oplossing?
En de honden in de bench/andere ruimte eten geven?
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat is inderdaad het enige alternief voor de surefeed voor zover ik weet. De honden zou ik gewoon maaltijden geven (aparte ruimtes of erbij blijven) zodat er niet altijd voer staat, dan kunnen ze ook niet van elkaar jatten of de kat het verkeerde voer eten.veertje schreef:Voor de kat zou je een simpel ikea-kastje kunnen omtoveren tot eetplek. Aan de zijkant een kattenluikje erin die werkt op de chip en aan de voorkant iets van (plexi)glas, zodat het geen donker hol wordt. Alhoewel een donker hol misschien ook wel fijn is?? Ik heb zoiets eens op facebook gezien en heb het meteen onthouden, ondanks dat ik niet eens katten heb. Wellicht is dat een goedkopere oplossing?
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik had de kattenbak en de kattenvoerbak in een aparte kamer staan, simpel haakje op de deur dat de kat erdoor kon en de honden niet.