Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Ik vind het een plaatje en dat voor zo'n klein hondjeChihuahua-paws schreef:Idd leuk beest.
Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zeker een leuk hondje, maar dat geloof ik niet.laeken schreef:75% mops en 25% jack russel.
Zusje ziet wel uit als een mops. Toevalstreffer.dagmar88 schreef:Zeker een leuk hondje, maar dat geloof ik niet.laeken schreef:75% mops en 25% jack russel.
Nee. Te veel lip, neus en bone, dat kan geen toevalstreffer zijn. Ook mops, maar daar zit nog wat anders door.laeken schreef:
Zusje ziet wel uit als een mops. Toevalstreffer.
Basset....dagmar88 schreef:Nee. Te veel lip, neus en bone, dat kan geen toevalstreffer zijn. Ook mops, maar daar zit nog wat anders door.laeken schreef:
laeken schreef:Basset....dagmar88 schreef:Nee. Te veel lip, neus en bone, dat kan geen toevalstreffer zijn. Ook mops, maar daar zit nog wat anders door.laeken schreef:
Was ook mijn idee, daar moet echt iets met een grovere bek achter zitten.dagmar88 schreef:Zeker een leuk hondje, maar dat geloof ik niet.laeken schreef:75% mops en 25% jack russel.
Maar zusje is wel duidelijk mops.Brindlecardi schreef:Lijkt me eerder iets cocker spaniel x pitbull of iets dergelijks
Puggles zijn spuuglelijk en dit hondje is door zijn downface ontzettend knap!Nanna schreef:Ik vind vooral zusje wel een Puggle. Mops x Beagle dus. Bij het broertje komt de Beagle wat meer naar voren. Een Jack Russell zie ik er van geen kant in
Hij is omlaag gericht in alles. Neus is ook geen wipneus. Alles hangt en ik vind hem om op te vretenNanna schreef:Downface? Zoals in een Bullterrier? Dat zie ik niet. Of bedoel je het syndroom van Downlaeken schreef:Puggles zijn spuuglelijk en dit hondje is door zijn downface ontzettend knap!Nanna schreef:Ik vind vooral zusje wel een Puggle. Mops x Beagle dus. Bij het broertje komt de Beagle wat meer naar voren. Een Jack Russell zie ik er van geen kant in
Kat1 schreef:Ik vind hem ook erg leuk. Maarreh...wat houdt je precies tegen om hen te kopen?
Célie schreef:![]()
![]()
O wat een leukerd, zusje vind ik dan weer wat minder.