Hi allen!
Nou - we zijn er weer doorheen. Olive's derde en daarmee laatste loopsheid. De eerste keer is ze prima doorgekomen, tweede keer zwaar schijnzwanger dus Galastop gegeven, dat heeft erg goed geholpen en binnen 3 dagen was ze zichzelf weer. Nu is het inmiddels 3 weken na haar derde loopsheid en we beginnen alweer: sloom, niet speels, niet eten behalve snoepjes. Nog geen nestdrang en geen speeltjes sleuren, gelukkig, maar wel lelijk tegen sommige honden en ook slecht luisteren.
Nu ben ik een beetje aan het twijfelen wat te doen: Puur schijnzwanger proberen of gewoon even wachten en aan de galastop? Dierenarts heeft al een flesje klaarstaan voor als het nodig is, maar heb aan de andere kant zoiets van dat kan ik altijd nog doen mocht het nodig zijn.
Heel eerlijk wil ik er gewoon zo snel mogelijk weer vanaf zijn, vind het zo naar dat ze zich niet lekker voelt en vind haar eerlijkgezegd ook stront vervelend wanneer ze zo hormonaal is (kan ze ook niets aan doen, arm ding, maar goed).
Dus - mijn vraag is - wat is jou ervaring met Puur schijnzwanger?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Schijnzwanger - werkt puur of niet?
Moderator: moderatorteam
-
Olivededingo
- nieuw lid
- Aantal honden: 1
-
jome
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Re: Schijnzwanger - werkt puur of niet?
Mijn ervaring is dat het werkt, maar gaf het dan wel direct vanaf de loopsheid, klachten niet volledig weg maar stuk minder dan de loopsheden ervoor
Later geven gaf wel wat resultaat maar duidelijk minder
Later geven gaf wel wat resultaat maar duidelijk minder