Moderator: moderatorteam
Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?
Z’n biografie staat toch al uitgebreid hier op het forum beschreven. Tot aan z’n afwezige zaad aan toeteckeltoos schreef:Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?
Ik werd er reedsch op gewezen, blijkbaar ben ik teckelblindcrutz schreef:Z’n biografie staat toch al uitgebreid hier op het forum beschreven. Tot aan z’n afwezige zaad aan toeteckeltoos schreef:Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?![]()
Thea en Peter, onwijs veel geluk en plezier gewenst met deze Brabantse naamgenoot van een van jullie
Denk ook niet dat hij “ter herplaatsing” stondLizzie. schreef:achhhh... ''onze'' peerke,
heel veel plezier met hem, is mij geheel ontgaan dat hij herplaats ging worden.
oh zo, win win situatie duscrutz schreef:Denk ook niet dat hij “ter herplaatsing” stondLizzie. schreef:achhhh... ''onze'' peerke,
heel veel plezier met hem, is mij geheel ontgaan dat hij herplaats ging worden.maar meer dat het juiste baasje zoekende was...
Jazeker Mooier kan het toch niet.Ptje schreef:Blijft hij zo heten teckeltoos?
Hahateckeltoos schreef:Jazeker Mooier kan het toch niet.Ptje schreef:Blijft hij zo heten teckeltoos?
Peter is bevorderd tot PaPeer
Bootbestendig: vast wel.bram en thijs schreef:Oh, oh, oh?![]()
![]()
Wat maak je ons nou? Is ie wel bootbestendig, hoe heet ie en hoe ben je d'r zo aangekomen?
Van harte gefeliciteerd, wat een leuk bericht. Geniet van elkaar.