https://www.telegraaf.nl/video/2230861/ ... journalist
ellen
Moderator: moderatorteam
Dat wel ja. Maar het is natuurlijk wel een beetje misselijk om die hond naar buiten te sturen.dagmar88 schreef:Tja, wat verwacht je dan wanneer je dat soort lui op hun eigen terrein gaat lopen lastig vallen. Koffie met een koekje?
Hij was nog best braaf zolang hij genegeerd werd.
Het is een hond en hij beetHilde schreef:'Bijthond'. Sterk staaltje journalistiek
Ja, alsof hij zowat dood ging.Maeve schreef:Het is een hond en hij beetHilde schreef:'Bijthond'. Sterk staaltje journalistiek![]()
![]()
Godsamme wat een sukkel. En dat dramatisch op de grond liggen, dit is wel echt heel erg SBS
Misschien kan hij niet tegen bloed.Maeve schreef:Ja joh, hij heeft 2 gaatjes in z'n arm. Keurige gaatjes trouwens, t beest is niet eens gaan trekken en scheuren. Het doet verdomde pijn hoor, maar dan hoef je niet onder een boom van je stokje te gaan
het is wel een man heMaeve schreef:Ja joh, hij heeft 2 gaatjes in z'n arm. Keurige gaatjes trouwens, t beest is niet eens gaan trekken en scheuren. Het doet verdomde pijn hoor, maar dan hoef je niet onder een boom van je stokje te gaan
Niks mis met t hondje...gonnie schreef:Hij kan zeker niet tegen bloed dat hij op de grond gaat liggen.
Lekkere hond.
Nanna schreef:Niet als die ook gewoon een hap geeft. Wel als dat gaat liggen sleuren en hakkenBrigitte schreef:
Gelukkig geen vechthond dan hadden de commentaren van de hondenliefhebbers hier weer niet mis geweestDan is in verhouding de straf te zwaar voor het vergrijp.
ellen en de birmanen schreef:het is wel een man heMaeve schreef:Ja joh, hij heeft 2 gaatjes in z'n arm. Keurige gaatjes trouwens, t beest is niet eens gaan trekken en scheuren. Het doet verdomde pijn hoor, maar dan hoef je niet onder een boom van je stokje te gaanweet je wel, die gaan dood als ze verkouden zijn
![]()
ellen
fes/lou schreef:Hondje werd niet eens gestuurd, die kwam keurig zelf.... wat een flapdrol met zn armpje in het gras. Natuurlijk doet een beet pijn, weet ik uit ervaring maar om nou dramatisch te gaan liggen...
Fijne hond trouwens, deed het keurig
Ik denk dat de kijkcijfers ook nog even door zn hoofd gingen toen hij zich bedachtfes/lou schreef:De enige reden waarom die klojo zn schop inhield was volgens mij omdat hij bang was voor een geperforeerd been
mijn eigen man gaat al tegen de vlakte als hij een injectienaald zietCleva schreef:ellen en de birmanen schreef:het is wel een man heMaeve schreef:Ja joh, hij heeft 2 gaatjes in z'n arm. Keurige gaatjes trouwens, t beest is niet eens gaan trekken en scheuren. Het doet verdomde pijn hoor, maar dan hoef je niet onder een boom van je stokje te gaanweet je wel, die gaan dood als ze verkouden zijn
![]()
ellen
Oh ja, want jij loopt lachend weg met vier spijkergaten in je arm.
Hou toch op. Ga het je eigen man kwalijk nemen.
Denk dat het in dit geval ook nog een dosis adrenaline was die vrijkwam, shock waardoor hij out ging.** Angela ** schreef:Ik ben een paar x in mn hand gebeten
T deed toen niet zeer , maar zodra ik ging lopen om het uit te gaan spoelen werd t toch wel zwart voor mn ogen hoor
De pijn kwam veel later pas
blondie schreef:Denk dat het in dit geval ook nog een dosis adrenaline was die vrijkwam, shock waardoor hij out ging.** Angela ** schreef:Ik ben een paar x in mn hand gebeten
T deed toen niet zeer , maar zodra ik ging lopen om het uit te gaan spoelen werd t toch wel zwart voor mn ogen hoor
De pijn kwam veel later pas
Heb het programma overigens in zijn geheel gekeken. Maar het hek naar dat huis toe staat volledig open, er staat een bordje met hier waak ik. Maar volgens mij mag je dan niet zomaar je waakhond fijn los hebben lopen.
Ik schrok toen ik een voorstukje zag, maar dat ging zo snel.. de tweede keer zag ik wel dat die hond ondanks zijn flesje in de bek wel heel stijf aan kwam lopen.
En misschien zie ik het verkeerd, maar volgens mij heeft die hond een tt om, mijn interpretatie is dan ook dat de hond toen hij voor de tweede keer kwam, nadat hij achter het huis was geweest daadwerkelijk opdracht had om te grijpen, en dat hij los liet omdat hij een schok van de tt kreeg.
Dat de presentator een tweede keer terug ging en een pakwerker bij zich had, vond ik dan wel weer grappig.