Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Boze Soekie

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

Boze Soekie

Ongelezen bericht door sjm »

Nog nooit gezien. Saartje was boos.

Gisteren heeft de aannemer zijn betonmolen en planken etc achter ons huis weggehaald toen ik niet thuis was (in overleg uiteraard). Net kwam de aannemer nog iets afmaken, dus hij kwam via de achterdeur binnen. Maar hij kwam niet zomaar binnen. Normaal begroet Zahra echt iedereen super enthousiast (iets te enthousiast) en ik heb Zahra nog nooit horen blaffen oid. Beest is totaal onschuldig. Maar nu blafte ze :O: Jeetje, en hoe. Wat een blaf komt er uit haar dan. Zahra zat toen ik weg was in de bijkeuken dus die heeft de aannemer gisteren niet kunnen zien, maar ik denk dat ze het hoorde of aanvoelde dat het dezelfde man was en dat die dus gisteren in onze tuin is geweest? Zahra had hem nog nooit gezien.
Ze zat gisteren toen ik terugkwam al de hele tijd naar die hoek te kijken waar die spullen stonden. Ik vond het al zo vreemd..

Ik heb haar maar even vastgehouden, geen idee wat ze zou doen omdat ze nog nooit zoiets gedaan heeft. Maar ergens vind ik het ook wel een fijn idee dat ze dus wel waaks is als het er echt op aan komt.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Re: Boze Soekie

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ik zou die man maar heel goed in de gaten houden ;)
Afbeelding
sjm
Zeer actief

Lizzie. schreef:Ik zou die man maar heel goed in de gaten houden ;)
Want? :P
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

sjm schreef:
Omdat zij een betere intuïtie heeft dan jij :) Die van mij vind iedereen, maar dan echt iedereen ook erg leuk. Ze begroet vreemde of ze diegene al jaren ken. Maar is zit soms wel eens mensen bij waarvan ze niks moet hebben en uit dr dak gaat en dan weet ik dat ik alert moet zijn omdat diegene niet helemaal zuiver op de graad is. Tot op heden heeft ze altijd gelijk gehad, toch handig als je met een bepaalde doelgroep werkt die niet helemaal koosjer is ;)
Afbeelding
sjm
Zeer actief

Lizzie. schreef:
sjm schreef:
Omdat zij een betere intuïtie heeft dan jij :) Die van mij vind iedereen, maar dan echt iedereen ook erg leuk. Ze begroet vreemde of ze diegene al jaren ken. Maar is zit soms wel eens mensen bij waarvan ze niks moet hebben en uit dr dak gaat en dan weet ik dat ik alert moet zijn omdat diegene niet helemaal zuiver op de graad is. Tot op heden heeft ze altijd gelijk gehad, toch handig als je met een bepaalde doelgroep werkt die niet helemaal koosjer is ;)
Ah zo ja. Normaal gesproken zou ik dat ook denken, maar in dit geval niet hoor.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Hahaha Zoiets heeft Lotje ook gedaan. Ik heb een vaste klusjesman voor het onderhoud aan mijn huis dat ik zelf niet kan. Lotje is gek op hem, hij komt hier al jaren. Zo ook begin dit jaar en het enige dat anders was, is dat hij aan kwam rijden toen ikzelf ook buiten was en hij ging als eerste naar binnen. Daar was Lotje het ook totaal niet mee eens en heeft hem daar een partij staan uitblaffen, totdat op een gegeven moment het kwartje viel van... oh die ken ik...…

Op zich was ik er toch wel blij mee, je komt hier niet zomaar binnen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”