en de dames zijn ook helemaal in luf

Moderator: moderatorteam
bram en thijs schreef:Het is net meneer en mevrouw De Bok.
Dank je welFabiola17 schreef:Wat een verschil, goed gedaan!
Ja hefenneke schreef:Wat een prachtig verschil
Haha hij is zo lief en zoet echt niet normaal. Hij kijkt nergens van op of om..zelfs mensen die helemaal niets met Bullen hebben vinden hem heel erg leuk, en itt veel andere gecoupeerde honden maakt het hem ook helemaal niet agressief kwa uiterlijk..laeken schreef:Wat een leuk varkentje. Dat is lief bedoeld. Ik zou er zo op kunnen vallen al gaan ze tegen al mijn principes in
Ja, behoorlijk in zo'n korte tijdRamiek schreef:Wat een verschil!
Dank je welgeorges schreef:Prachtig! Knap werk heb je geleverd!
Ja, gaat echt goed hij is nog wel erg hotspot gevoelig nu weer een plek in zijn nek, zijn huid en vacht moeten echt wel even opgeknapt worden maar gaat de goede kant opSterre schreef:Jeetje wat een mooie vacht heeft hij nu. Wat triest dat hij zo verwaarloosd werd. Maar nu dubbel genieten voor hem. Hoe gaat het nu met plassen? Is dat ook verbeterd dat hij het buiten doet.
Ja he, zoveel was er niet voor nodig, het is nu echt een hele andere hond maar we merken nu kwa gedrag ook wel dat hij veel pijn en last gehad moet hebben van o.a zijn gebitmalinois schreef:Wat een beetje verzorging al niet kan doen...
Ik vind het echt zo treurig hè, dat mensen alleen maar geld verdienen met die hond en hem niet eens normaal verzorgenBrigitte schreef:Ja he, zoveel was er niet voor nodig, het is nu echt een hele andere hond maar we merken nu kwa gedrag ook wel dat hij veel pijn en last gehad moet hebben van o.a zijn gebitmalinois schreef:Wat een beetje verzorging al niet kan doen...
Nee,Sterre schreef:Jeetje wat een mooie vacht heeft hij nu. Wat triest dat hij zo verwaarloosd werd. Maar nu dubbel genieten voor hem. Hoe gaat het nu met plassen? Is dat ook verbeterd dat hij het buiten doet.
Dat zeker...Zamunda schreef:Ik vind het echt zo treurig hè, dat mensen alleen maar geld verdienen met die hond en hem niet eens normaal verzorgenBrigitte schreef:Ja he, zoveel was er niet voor nodig, het is nu echt een hele andere hond maar we merken nu kwa gedrag ook wel dat hij veel pijn en last gehad moet hebben van o.a zijn gebitmalinois schreef:Wat een beetje verzorging al niet kan doen....
Nou zeg dat! Wat sneu dat hij zo'n last van zijn gebit had maar hij kijkt nu helemaal happymalinois schreef:Wat een beetje verzorging al niet kan doen...
Die, die is verschrikkelijkchristina schreef:Oh die is opgeknapt. Maar dat fluffiehondje......zo mooi!
Ja, we roken het al toen hij dichterbij kwamalm@ schreef:Nou zeg dat! Wat sneu dat hij zo'n last van zijn gebit had maar hij kijkt nu helemaal happymalinois schreef:Wat een beetje verzorging al niet kan doen...
Fluffie, zegt ze. Een brillosponsje met een dun laagje wat komt dichterbij.Brigitte schreef:Die, die is verschrikkelijkchristina schreef:Oh die is opgeknapt. Maar dat fluffiehondje......zo mooi!Heb nog nooit zo'n hondje gehad dacht er een leuk klein hondje bij te nemen pfff tis meer draak dan heel de rest bij elkaar