Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

blaffend hondje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

mum
Zeer actief
Mijn ras(sen): een hondje
Aantal honden: 1

blaffend hondje

Ongelezen bericht door mum »

Buddha vertoont wat vreemd gedrag, tijdens het uitlaten reageert hij niet op blaffende honden omdat hij dan op zijn donder krijgt, maar thuis geeft hij de buurhonden wel antwoord op hun blaf, ook als hij binnen is, als het nacht is etc etc.
Herkent iemand dit? Hij is nu 8 jaar, nog goed gezond. Tijdens het wandelen is hij altijd heel braaf, thuis niet dus.
life is good
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: blaffend hondje

Ongelezen bericht door Zamunda »

mum schreef:Buddha vertoont wat vreemd gedrag, tijdens het uitlaten reageert hij niet op blaffende honden omdat hij dan op zijn donder krijgt, maar thuis geeft hij de buurhonden wel antwoord op hun blaf, ook als hij binnen is, als het nacht is etc etc.
Herkent iemand dit? Hij is nu 8 jaar, nog goed gezond. Tijdens het wandelen is hij altijd heel braaf, thuis niet dus.
Waarom noem je hem thuis niet braaf? Je hebt hem thuis blijkbaar niet geleerd dat je niet wil dat hij terugblaft (aangezien je zegt dat hij het buiten niet doet omdat hij dan op zijn donder krijgt) :19: . Het zijn twee compleet verschillende situaties hè.

Ik begrijp ook niet goed wat je er vreemd aan vindt. Is het onlangs veranderd, blaft hij voorheen binnen ook niet?
mum
Zeer actief
Mijn ras(sen): een hondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mum »

Zamunda schreef:
mum schreef:Buddha vertoont wat vreemd gedrag, tijdens het uitlaten reageert hij niet op blaffende honden omdat hij dan op zijn donder krijgt, maar thuis geeft hij de buurhonden wel antwoord op hun blaf, ook als hij binnen is, als het nacht is etc etc.
Waarom noem je hem thuis niet braaf? Je hebt hem thuis blijkbaar niet geleerd dat je niet wil dat hij terugblaft (aangezien je zegt dat hij het buiten niet doet omdat hij dan op zijn donder krijgt) :19: . Het zijn twee compleet verschillende situaties hè.

Ik begrijp ook niet goed wat je er vreemd aan vindt. Is het onlangs veranderd, blaft hij voorheen binnen ook niet?
Tot hij een jaar of 3 was hebben wij hem nooit horen blaffen, binnen of buiten. Toen zijn we verhuisd en toen begon het.
We wonen hier nu 5 jaar en hij blaft om alles en niets.
life is good
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Nee, ik herken het niet.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Net als met kinderen en volwassene . Thuis is je veilige basis en kun je nogal eens de lefbak spelen . Ze kunnen toch niet bij je komen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”