Leuk detail is dat die eigenaar ook klap op z,n muil krijgt ik zeg goed gedaan..

Moderator: moderatorteam
Zinodo schreef:Hij zou van mij nog een paar klappen aan de eigenaar mogen verkopen. Zo’n zeventien was wel een mooie aantal geweest.
De hond van de vriend is zo te zien een brave.gonnie schreef:En dan gaat die eigenaar of vriend van de eigenaar, ze waren met meerdere mensen, er met nog een hond naar toe hij hield die andere hond geeneens kort. Voor hetzelfde geld was die hond mee gaan doen.
Toch vond ik die aanvallende hond niet echt agressief overkomen, toen die vent hem met die staaf sloeg werd hij wel een beetje boos , maar hij pakte die vent niet.
En toen die vent achteroverviel met die klapkaak in zijn armen pakte die hond hem ook niet.
Die vriend bedoelde ik niet, ik bedoelde die man met de aangelijnde hond hoefde niet de baas te zijn, kon ook een vriend zijn van de eigenaar, de (laat ik maar klapkaak zeggen) klapkaak liep op het eind van het filmpje naar een andere man die hem aanhaalde. Misschien was dat wel de eigenaar.toots schreef:Iig wel goed dat die andere man of vriend van de eigenaar erbij stond en meteen kon ingrijpen. En dat het hem lukte om die hond los te krijgen en daarna due man met die klapkaken nog flink de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Hij had toch twee joekels bij zich.
Die liep los zoals zovele van deze beesten allemaal los lopen.S@ndr@ schreef:Lekker opgefokt gedoe, maar gelukkig goed afgelopen, ... waarom liep dat ding, ( aanvallende hond) in hemelsnaam los
Ik zou bijna denken dat we een ander filmpje hebben gezien, maar ik zie die andere hond wel degelijk meegaan in de opwindinggonnie schreef:Ik vond het niet handig dat die man, die dus misschien geeneens de eigenaar hoef te zijn, met zijn aangelijnde hond er naar toe ging, die hond kon wel mee gaan doen.
Oke, heb het niet zo goed gezien. Heb maar een keer gekeken.DeDiana schreef:Bah, wat akelig weer en die man handelt inderdaad heel adequaat en zonder twijfel, knap!
Ik zou bijna denken dat we een ander filmpje hebben gezien, maar ik zie die andere hond wel degelijk meegaan in de opwindinggonnie schreef:Ik vond het niet handig dat die man, die dus misschien geeneens de eigenaar hoef te zijn, met zijn aangelijnde hond er naar toe ging, die hond kon wel mee gaan doen.Hij sleurt zijn baas naar het gevecht toe en begint ook wat te happen. Het is dat die man hem daarna enigszins met zijn lichaam blokkeert, maar als die hond los was geweest, had hij denk ik wel degelijk meegedaan. Al was het alleen op wat geniepig te happen en het vuurtje op te stoken, want zo te zien is die aangelijnde hond geen held.
NB Ik vind het dus ook niet handig om er met die aangelijnde hond naartoe te lopen, daarom heb ik ook het idee dat hij toch het baasje is van die klapkaak. En samen met het groepje andere mannen aan het wandelen was (het groepje waar de klapkaak later bij gaat staan).
gonnie schreef: Oke, heb het niet zo goed gezien. Heb maar een keer gekeken.