Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Man redt hondje aanval van klapkaak

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Man redt hondje aanval van klapkaak

Ongelezen bericht door Rocco »

Dit is wel een held ....

Leuk detail is dat die eigenaar ook klap op z,n muil krijgt ik zeg goed gedaan.. :LOL:
korthaar
Zeer actief

Re: Man redt hondje aanval van klapkaak

Ongelezen bericht door korthaar »

Zo zie je maar weer, dat je met een politiehondje ook wel eens de verkeerde tegen zou kunnen komen.
kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door kooi »

Kan iemand een korte samenvatting geven?
Bekijk het filmpje liever niet... :ugh:
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Korte samenvatting:
Man redt hondje uit muil klapkaak en slaat eigenaar op zn bek...
Niet zo heel slim, die had nog zo n beest vast... als die die had laten glippen....
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Zinodo schreef:Hij zou van mij nog een paar klappen aan de eigenaar mogen verkopen. Zo’n zeventien was wel een mooie aantal geweest.
:E: :E: :E:
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Lekker opgefokt gedoe, maar gelukkig goed afgelopen, ... waarom liep dat ding, ( aanvallende hond) in hemelsnaam los :oohja:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

En dan gaat die eigenaar of vriend van de eigenaar, ze waren met meerdere mensen, er met nog een hond naar toe hij hield die andere hond geeneens kort. Voor hetzelfde geld was die hond mee gaan doen.

Toch vond ik die aanvallende hond niet echt agressief overkomen, toen die vent hem met die staaf sloeg werd hij wel een beetje boos , maar hij pakte die vent niet.

En toen die vent achteroverviel met die klapkaak in zijn armen pakte die hond hem ook niet.
Laatst gewijzigd door gonnie op 11 mei 2018 08:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Iig wel goed dat die andere man of vriend van de eigenaar erbij stond en meteen kon ingrijpen. En dat het hem lukte om die hond los te krijgen en daarna due man met die klapkaken nog flink de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Hij had toch twee joekels bij zich.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

gonnie schreef:En dan gaat die eigenaar of vriend van de eigenaar, ze waren met meerdere mensen, er met nog een hond naar toe hij hield die andere hond geeneens kort. Voor hetzelfde geld was die hond mee gaan doen.

Toch vond ik die aanvallende hond niet echt agressief overkomen, toen die vent hem met die staaf sloeg werd hij wel een beetje boos , maar hij pakte die vent niet.

En toen die vent achteroverviel met die klapkaak in zijn armen pakte die hond hem ook niet.
De hond van de vriend is zo te zien een brave.

:wink: Tja, dat is het verschil tussen hond en mensgerichte agressie. Het tweede hoort echt niet. De focus ligt volledig op het hondje.
Zodra dat buiten beeld is, is de waas weer voorbij.
Je moet het maar durven :schrik:
gonnie
Zeer actief

toots schreef:Iig wel goed dat die andere man of vriend van de eigenaar erbij stond en meteen kon ingrijpen. En dat het hem lukte om die hond los te krijgen en daarna due man met die klapkaken nog flink de stuipen op het lijf heeft gejaagd. Hij had toch twee joekels bij zich.
Die vriend bedoelde ik niet, ik bedoelde die man met de aangelijnde hond hoefde niet de baas te zijn, kon ook een vriend zijn van de eigenaar, de (laat ik maar klapkaak zeggen) klapkaak liep op het eind van het filmpje naar een andere man die hem aanhaalde. Misschien was dat wel de eigenaar.

Ik vond het niet handig dat die man, die dus misschien geeneens de eigenaar hoef te zijn, met zijn aangelijnde hond er naar toe ging, die hond kon wel mee gaan doen.

Heb dat wel vaker gezien dat een andere hond zich met een gevecht tussen twee andere honden ging bemoeien.

Mijn vorige honden deden dat ook, Jarah van ons werd constant door een Jack Russel gegrepen, niet heel ernstig of zo, maar dan ging Nikkie van ons die Jack Russel helpen.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

S@ndr@ schreef:Lekker opgefokt gedoe, maar gelukkig goed afgelopen, ... waarom liep dat ding, ( aanvallende hond) in hemelsnaam los :oohja:
Die liep los zoals zovele van deze beesten allemaal los lopen.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Ik had het niet over Gonnie haar post hoor. Ik reageerder gewoon algemeen over wat ik er van vind.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Bah, wat akelig weer en die man handelt inderdaad heel adequaat en zonder twijfel, knap!
gonnie schreef:Ik vond het niet handig dat die man, die dus misschien geeneens de eigenaar hoef te zijn, met zijn aangelijnde hond er naar toe ging, die hond kon wel mee gaan doen.
Ik zou bijna denken dat we een ander filmpje hebben gezien, maar ik zie die andere hond wel degelijk meegaan in de opwinding :scratch: Hij sleurt zijn baas naar het gevecht toe en begint ook wat te happen. Het is dat die man hem daarna enigszins met zijn lichaam blokkeert, maar als die hond los was geweest, had hij denk ik wel degelijk meegedaan. Al was het alleen op wat geniepig te happen en het vuurtje op te stoken, want zo te zien is die aangelijnde hond geen held.

NB Ik vind het dus ook niet handig om er met die aangelijnde hond naartoe te lopen, daarom heb ik ook het idee dat hij toch het baasje is van die klapkaak. En samen met het groepje andere mannen aan het wandelen was (het groepje waar de klapkaak later bij gaat staan).
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Kon het filmpje al. Maar wat ik vreemd vind is dat die hond bang lijkt voor die vent/baas met de aangelijnde hond hij duikt steeds voor hem weg maar de rest van de mensen is geen probleem.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
tbeast
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door tbeast »

Wat een held zeg, ik zou hem eeuwig dankbaar zijn.
AfbeeldingAfbeelding
gonnie
Zeer actief

DeDiana schreef:Bah, wat akelig weer en die man handelt inderdaad heel adequaat en zonder twijfel, knap!
gonnie schreef:Ik vond het niet handig dat die man, die dus misschien geeneens de eigenaar hoef te zijn, met zijn aangelijnde hond er naar toe ging, die hond kon wel mee gaan doen.
Ik zou bijna denken dat we een ander filmpje hebben gezien, maar ik zie die andere hond wel degelijk meegaan in de opwinding :scratch: Hij sleurt zijn baas naar het gevecht toe en begint ook wat te happen. Het is dat die man hem daarna enigszins met zijn lichaam blokkeert, maar als die hond los was geweest, had hij denk ik wel degelijk meegedaan. Al was het alleen op wat geniepig te happen en het vuurtje op te stoken, want zo te zien is die aangelijnde hond geen held.

NB Ik vind het dus ook niet handig om er met die aangelijnde hond naartoe te lopen, daarom heb ik ook het idee dat hij toch het baasje is van die klapkaak. En samen met het groepje andere mannen aan het wandelen was (het groepje waar de klapkaak later bij gaat staan).
Oke, heb het niet zo goed gezien. Heb maar een keer gekeken.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

gonnie schreef: Oke, heb het niet zo goed gezien. Heb maar een keer gekeken.
:mrgreen: Ik ook niet. Die rode klapkaak is kennelijk het maatje van de grote grijze.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”