Vanmiddag gemaakt tijdens het Animal Event

Moderator: moderatorteam
Die is toch al aan gruzelementen... hij heeft een blauwtje gelopen bij Spring van Sonja vanmiddag. Hij was helemaal in love maar t was niet wederzijds...bram en thijs schreef:Past 't bij z'n imago?
Hij duwde z'n grote neus onder d'r staart... daarna mocht ie niet eens meer naar haar kijken! Had er zelfs nog een woordenwisseling met een airdale reu voor over die z'n charmes ook in de strijd wilde gooien maar helaas...bram en thijs schreef:Och hemel. Ja, dan klopten de vreemde ogen en de wapperende oren vast. En waarom wou dat secreet 'm niet?
Wat een trut zeg.malinois schreef:Hij duwde z'n grote neus onder d'r staart... daarna mocht ie niet eens meer naar haar kijken! Had er zelfs nog een woordenwisseling met een airdale reu voor over die z'n charmes ook in de strijd wilde gooien maar helaas...bram en thijs schreef:Och hemel. Ja, dan klopten de vreemde ogen en de wapperende oren vast. En waarom wou dat secreet 'm niet?
Vond ik ook!Lunatic schreef:Leuk gemaakt
Hahaha doet mij denken aan onze vorige teckel Nora. Kon goed met andere honden totdat ze onder haar rokken gingen kijken.malinois schreef: Hij duwde z'n grote neus onder d'r staart... daarna mocht ie niet eens meer naar haar kijken! Had er zelfs nog een woordenwisseling met een airdale reu voor over die z'n charmes ook in de strijd wilde gooien maar helaas...
Hij heeft de herkenbare dingen goed gezien en gebruikt vind ik, bijv zijn ogen.Tineke schreef:Wat een enige cartoon van hem.