Die voldoen nu, in mijn ogen, totaal niet meer aan de richtlijnen zoals ik die graag in BARF zie en de percentages zijn akelig geworden.
Het blijft wel financieel aantrekkelijk. Rowan kreeg al een mix van Barf en Dogmeat-kvv maar ik ga daar wel een kwalitatief goed kvv naast zetten. Dan maar duurder. Door de diverse smaken van Dogmeat -kvv af te wisselen onderling EN met barf EN met Carnibest (of vergelijkbaar) moet ik voor hem wel goed uitkomen.
Een groter probleem vormt het voer voor Tristan. Ook voor hem wil ik graag een zo goed mogelijk voer maar er mag voor hem geen bot inzitten. Om die reden valt bijvoorbeeld carnibest af. Smulder pens/vlees-compleet blijft een optie, de Rund-pens van Dogmeat blijft kunnen. De kip-pens niet meer, daar baal ik van. Eventueel kan ik het (zo te lezen op Voerwijzer) prima afwisselen met Runner. Voor Tristan wordt het dus opnieuw zoeken naar wat voor hem werkt. Zo jammer, ik had het net allemaal onder controle. Gelukkig heb ik nog wel voor een paar maanden voer voor 'm in huis, dus met afwisseling kom ik vast een heel eind maar toch, ik vind het heel jammer.
Tot zover het baalmomentje, het komt wel goed

Suzanne