Moderator: moderatorteam
Dat we ons allemaal doodschrikken dat iemand aan de andere kant van de wereld klapkaken tegenkomt?ZivaNomi schreef:En de bedoeling is..??
Hij rent naar het water, want daar is hij gek op en dorst. Toevallig staan die honden ervoor. Net zoals dit filmpje, daar rent hij ook naar het water maar daar staan ook een stuk of 100 honden ervoor:ZivaNomi schreef:Niet eens hij. Zijn loslopende hond loopt er in zijn eentje op af.Tineke schreef:Dat we ons allemaal doodschrikken dat iemand aan de andere kant van de wereld klapkaken tegenkomt?ZivaNomi schreef:En de bedoeling is..??
Op die manier is een herder ook bij mijn roedel niet welkom. Niet omdat mijn honden daar wat van vinden, maar omdat ik er wat van vind.
Hij rent naar het water, want daar is hij gek op en dorst. Toevallig staan die honden ervoor. Net zoals dit filmpje, daar rent hij ook naar het water maar daar staan ook een stuk of 100 honden ervoor:
Niets bijzonders alleen, omdat de pitbulls in deze tijden alleen maar negatief in het nieuws komt, en zoals Tineke aangaf iedereen zich doodschrikt, eens een keer wat anders..Ok. Ik snap nog steeds niet wat zo bijzonder is.
Dit zijn geen Pitbulls en volgens mij is de eigenaar van de bullen niet echt blij met de komst van de herder. Hij houdt ze toch maar bij zich.Cairo_ schreef:Hij rent naar het water, want daar is hij gek op en dorst. Toevallig staan die honden ervoor. Net zoals dit filmpje, daar rent hij ook naar het water maar daar staan ook een stuk of 100 honden ervoor:Niets bijzonders alleen, omdat de pitbulls in deze tijden alleen maar negatief in het nieuws komt, en zoals Tineke aangaf iedereen zich doodschrikt, eens een keer wat anders..Ok. Ik snap nog steeds niet wat zo bijzonder is.
Bovendien is de hele wandeltopic toch niet bijzonders???
Het zijn inderdaad geen pitbulls.Tineke schreef:Volgens mij zijn dit geen Pitbulls.
Ja dahagCairo_ schreef:Hij rent naar het water, want daar is hij gek op en dorst. Toevallig staan die honden ervoor. Net zoals dit filmpje, daar rent hij ook naar het water maar daar staan ook een stuk of 100 honden ervoor:ZivaNomi schreef:Niet eens hij. Zijn loslopende hond loopt er in zijn eentje op af.Tineke schreef:Dat we ons allemaal doodschrikken dat iemand aan de andere kant van de wereld klapkaken tegenkomt?ZivaNomi schreef:En de bedoeling is..??
Op die manier is een herder ook bij mijn roedel niet welkom. Niet omdat mijn honden daar wat van vinden, maar omdat ik er wat van vind.
Mijn hond rent altijd naar het water. Honden die van water houden rennen altijd naar het water. Mijn hond interesseert zich niet voor andere honden, soms wel snuffelen als die regelrecht op het pad tegenkomt maar voor de rest niet. Bewijsdagmar88 schreef: Ja dahag![]()
Genoeg water waar die honden niet "toevallig" staan.
Krijg je daar nou gevoeletjes van, je hond recht in een roedel laten stuiven en ook niet even terugroepen wanneer duidelijk is dat de bazen er niet van gediend zijn?