Hebben jullie dit ook of zijn die van mij niet helemaal jofel?

Moderator: moderatorteam
kijken ze jou echt door het glas recht aan? Dan kloppen die van mij dus nietSandra&co schreef:Hier hebben ze er geen probleem mee...sorry
Heb je misschien zonwerend glas? Dat glas spiegelt wat meer dan 'standaard' glas. Of is het binnen een stuk donkerder? Dan spiegelt het glas ook meer.Ingrid48 schreef:kunnen honden niet goed door glas kijken? Het valt mij op dat als mijn honden buiten lopen en ik ben binnen en ze kijken naar binnen, ze langs me heen kijken. Ze zijn me wel aan het zoeken! Zelfs als ik zwaai dan zien ze me volgens mij niet?
Ik heb dit ook wel eens gedacht, als ik in een winkel ben en Oor buiten zit ziet ze me ook niet terwijl ze echt mijn kant op kijkt, maar volgens mij komt dat meer doordat ik dan tussen duizend andere mensen sta. Als ik op het raam tik dan ziet ze me gewoon.Ingrid48 schreef:kunnen honden niet goed door glas kijken? Het valt mij op dat als mijn honden buiten lopen en ik ben binnen en ze kijken naar binnen, ze langs me heen kijken. Ze zijn me wel aan het zoeken! Zelfs als ik zwaai dan zien ze me volgens mij niet?
Ja. Ik zet ze wel eens buiten als ik aan het dweilen ben en ze kijken me vervolgens récht in m'n ogen aan als ik per ongeluk naar buiten kijkIngrid48 schreef:kijken ze jou echt door het glas recht aan? Dan kloppen die van mij dus nietSandra&co schreef:Hier hebben ze er geen probleem mee...sorry
dat zou heel goed kunnenJules01 schreef:Misschien je ramen vaker zemen?![]()
Hier ook geen probleem met glas.