Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond geschopt door paard
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Hond geschopt door paard
Beetje stom van de baas om niet in te grijpen , je zag het aankomen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Die hond is toch hartstikke dood nu 

-
- Zeer actief
Ik snap niet dat ze het gevaar niet inziet.Tara schreef:Die Turkse gemzen staan er ook alleen maar schaapachtig bij te lachen.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?
Die wil ik niet zien.
Die wil ik niet zien.

Tara schreef: Ik snap Eugenetica niet. Wil je dat misschien nog even uitleggen?

Dat moet-ie even opzoeken, geduld.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Nee, het is een andere hond en je ziet verder niet hoe het met hem gaat.teckeltoos schreef:Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?
Die wil ik niet zien.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Wat is het nut van het plaatsen van dat soort filmpjes? Honden gaan dood in allerlei situaties, worden overreden in het verkeer, worden doodgeslagen door eigenaars en anderen, dood gebeten door soort genoten etc etc..... Moeten we daar allemaal filmpjes van maken en hier posten?gonnie schreef:Nee, het is een andere hond en je ziet verder niet hoe het met hem gaat.teckeltoos schreef:Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?
Die wil ik niet zien.

ik heb niet gekeken trouwens, de titel zegt genoeg
- dagmar88
- Zeer actief
Ach ja, kangalfan is nogal bezig met filmpjes van kangals en apart gedrag.mosquito1980 schreef:Wat is het nut van het plaatsen van dat soort filmpjes? Honden gaan dood in allerlei situaties, worden overreden in het verkeer, worden doodgeslagen door eigenaars en anderen, dood gebeten door soort genoten etc etc..... Moeten we daar allemaal filmpjes van maken en hier posten?gonnie schreef:Nee, het is een andere hond en je ziet verder niet hoe het met hem gaat.teckeltoos schreef:Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?
Die wil ik niet zien.![]()

Hij gaat tegen haar achterste omhoog staan, waarschijnlijk om er op te rijden.
Nou is het al lang geleden dat ik geknolhobbeld heb, maar volgens mij laat het paard niet duidelijk blijken dat ze niet op die hond zit te wachten. De baas ziet er kennelijk weinig kwaad in

En dan gaat bij hondjelief opeens het licht uit. Je ziet verder niks, alleen een rake trap tegen de kop. Hij was zelf al weg aan het duiken, dus misschien minder hard dan het lijkt.
Alsnog kan ik me niet voorstellen dat dit zonder schade is afgelopen.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja waarom worden er berichten geplaatst van zielige mishandelde hondjes , honden die in beslag genomen worden , kapot geslagen zijn , dood zin gegaan of gered zijn , geboren zijn , ziek zijn , broodfokhondjes , spelende hondjes , vechtjoekels , . Ach zo bedien je iedereen toch die daar interesse in hebben .mosquito1980 schreef:Wat is het nut van het plaatsen van dat soort filmpjes? Honden gaan dood in allerlei situaties, worden overreden in het verkeer, worden doodgeslagen door eigenaars en anderen, dood gebeten door soort genoten etc etc..... Moeten we daar allemaal filmpjes van maken en hier posten?gonnie schreef:Nee, het is een andere hond en je ziet verder niet hoe het met hem gaat.teckeltoos schreef:Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?

Wat je zegt ben je zelfffff 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Euuuwwww....bouvierpoedel schreef:Ja waarom worden er berichten geplaatst van zielige mishandelde hondjes , honden die in beslag genomen worden , kapot geslagen zijn , dood zin gegaan of gered zijn , geboren zijn , ziek zijn , broodfokhondjes , spelende hondjes , vechtjoekels , . Ach zo bedien je iedereen toch die daar interesse in hebben .mosquito1980 schreef:Wat is het nut van het plaatsen van dat soort filmpjes? Honden gaan dood in allerlei situaties, worden overreden in het verkeer, worden doodgeslagen door eigenaars en anderen, dood gebeten door soort genoten etc etc..... Moeten we daar allemaal filmpjes van maken en hier posten?gonnie schreef:Nee, het is een andere hond en je ziet verder niet hoe het met hem gaat.teckeltoos schreef:Is dat het filmpje met de stuiptrekkende labrador ?

Ander forum openen