Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eindelijk eens voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

liljebo
Zeer actief

Eindelijk eens voorstellen

Ongelezen bericht door liljebo »

Nu ben ik in de loop der jaren dit forum binnengevallen met dringende vragen (zo ook een paar dagen geleden) maar nu word het toch eens tijd dat ik mij netjes voorstel.
Ik woon in Zweden en heb eigenlijk al mijn hele leven honden. (ook voor zweden dus) Toen ik nog in Nederland woonde heb ik oa gehoorzaamheid gedaan, klein beetje agility (alleen voor de lol) , beetje pakwerk en speurwerk.
Toen we in Zweden kwamen wonen hadden we een Hovawart die graag tijdens wandelingen met andere honden speelde. Omdat we toen landelijk woonde,(sinds een jaar in een dorp) zonder honden in de buurt, zijn we overgegaan op de aanschaf van een kruisinkje border/dalmatier, als vriendinnetje. Uit elkaar houden ging best, als Daisy loops was. Dachten we... En dat deed het ook. De eerste drie jaar. Daarna ging het mis.
De pups zijn gelukkig goed geplaatst, maar eentje is bij ons gebleven. Sem. Papa Alesko is een paar jaar geleden overleden. Sem is inmiddels 9. Daisy 12,5 en moet donderdag naar de dierenarts omdat het niet goed met haar gaat. :cry: Maar goed....gezien ik altijd honden heb gehad en zal blijven houden, kan ik net zo goed beetje bij dit forum blijven hangen, al zal ik in drukke tijden nogal eens blinken door afwezigheid. Maar ik ga proberen om het een beetje bij te houden.
daisy
Afbeelding
sem
Afbeelding
Laatst gewijzigd door liljebo op 15 mar 2018 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Voorsteltopics”