Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanna schreef:
3 Beperking van reclame: media moeten reclamebureaus bewust maken van de negatieve invloed van het gebruik van kortsnuiten voor reclamedoeleinden.
Oh, doe dat hier ook Heb me rot geërgerd aan de gamma mops/wandelende neusrol. Werd nog beloond met een gouden loeki nominatie ook.
Om de kansen van Nala te verhogen, heeft baasje Emy zelfs een speciaal spotje op internet geplaatst met de oproep om toch vooral te stemmen voor het Bergse hondje.
Zij vertelt dat zij vòòr Nala nooit een hond heeft gehad. "Mijn partner wel, meerdere zelfs. Of het winnen van die prijs belangrijk is? Ik zou het wel leuk vinden als die prijs naar een filmpje met een mopshondje erin gaat. Want als je heel eerlijk bent, zijn ze eigenlijk mooi van lelijkheid."
-Saskia- schreef:Tegen overdreven kortsnuiten ook. Alsof de hond links geen overdrijving is.
Nou ja, je moet ergens een keer beginnen toch? Van een platbek naar een puntneus is ook wel wat onhaalbaar geëvolueer.
Dat snap ik maar ik zou er dan eerder gewoon wat anders door gooien. Dan maar niet volgens de regeltjes.
Ik vind het niet veel anders dan de zestig verbeterde varianten van de Engelse bulldog. Het is een nobel doel maar we zijn intussen generaties verder en laten we eerlijk zijn: het gros is nog steeds een overdrijving an sich.
-Saskia- schreef:Tegen overdreven kortsnuiten ook. Alsof de hond links geen overdrijving is.
Nou ja, je moet ergens een keer beginnen toch? Van een platbek naar een puntneus is ook wel wat onhaalbaar geëvolueer.
Dat snap ik maar ik zou er dan eerder gewoon wat anders door gooien. Dan maar niet volgens de regeltjes.
Ik vind het niet veel anders dan de zestig verbeterde varianten van de Engelse bulldog. Het is een nobel doel maar we zijn intussen generaties verder en laten we eerlijk zijn: het gros is nog steeds een overdrijving an sich.
Heb je nog steeds je brachy, zonder dat het hinderlijk is.