Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tips voor midweekje wandelen?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Tips voor midweekje wandelen?
Zo, lekker een paar daagjes vrij gevraagd in mei, tussen hemelvaart en pinksteren.
Ik wil graag een midweekje wandelen met de hond, maar ik ben nog niet eerder met een hond weggeweest.
Ik hou van natuurgebieden, bergen, bossen, urenlange wandelingen. Verblijf mag eenvoudig zijn.
Omdat het relatief kort is wil ik ongeveer max. 4 uurtjes rijden. Ik zit te denken aan Belgie, Duitsland, Luxemburg, Nederland?
Vorig jaar heb ik zonder hond de Mullerthal Trail gelopen, dat was mooi, maar nu wil ik wat anders.
Hebben jullie tips voor mooie routes/gebieden/verblijven?
Ik wil graag een midweekje wandelen met de hond, maar ik ben nog niet eerder met een hond weggeweest.
Ik hou van natuurgebieden, bergen, bossen, urenlange wandelingen. Verblijf mag eenvoudig zijn.
Omdat het relatief kort is wil ik ongeveer max. 4 uurtjes rijden. Ik zit te denken aan Belgie, Duitsland, Luxemburg, Nederland?
Vorig jaar heb ik zonder hond de Mullerthal Trail gelopen, dat was mooi, maar nu wil ik wat anders.
Hebben jullie tips voor mooie routes/gebieden/verblijven?
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Re: Tips voor midweekje wandelen?
Pieterpad is leuk! Maar wel een beetje lastig met je auto als je van A naar B loopt?Cleva schreef:Een stukje pieterpad.
Dat kun je makkelijk boeken en honden mogen meestal wel mee.
- dre
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Wij zitten nu in landal wirfttal in de eifel, voor ons 3 uur rijden.
Ik ben gek op Duitsland om lekker te lopen en daarna schnitzels te vreten

- klaproos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse boxermix
Ja, één van de Waddeneilanden. 

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=320212
Hier naar toe misschien?
Prachtige wandelingen en niet te ver.
Hier naar toe misschien?
Gr. Aniek

Krijtlandpad? Begin en eind in Maastricht 

-
- Zeer actief
Bedankt voor jullie ideeën! Ik ga eens wat goegelen.
Dat ziet er leuk uit! Zelf ook ervaring mee?
Haha ja lekker hé? Is voor mij 3,5 uurtjes rijden, dat zou net kunnen! Eens kijken naar de beschikbaarheid.dre schreef:Wij zitten nu in landal wirfttal in de eifel, voor ons 3 uur rijden.
Eerlijk gezegd weet ik nooit zo goed wat je daar kunt doen, ik woon al vlakbij de kust dus het strand zie ik al vaakTedzy. schreef:Ja, één van de Waddeneilanden.

In Noord-Holland, even gegoogled maar das toch te ver weg helaas.Kells schreef:Waar woon je? Ik kan je Altenau in de Harz aanbevelen, maar of het binnen jouw reistijd valt...
Oeh dat ziet er mooi uit! Maar is dat ook niet onderdeel van de Mullerthal trail?Budkes schreef:http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=320212
Hier naar toe misschien?
Leuk, ik kende deze route nog niet! Je kunt de route van 6 dagen ook door midden hakken zie ik, eens kijken of er ook hondvriendelijke verblijven zijn.Sandra&co schreef:Krijtlandpad? Begin en eind in Maastricht
- Jeannettebo
- Zeer actief
ja, hele goede ervaringen met Anneke en Marcel van Chez Maranoa. Hele lieve mensen en Anneke kookt heerlijk. Ze hebben zelf 3 honden. Er een grote, omheinde tuin en zijn volledig op honden ingericht. Ze hebben ook genoeg wandeltips voor de omgeving. Ik kom er graag, al jaren.

-
- Zeer actief
Ik heb een mailtje gestuurd of er nog een kamer beschikbaar isJeannettebo schreef:ja, hele goede ervaringen met Anneke en Marcel van Chez Maranoa. Hele lieve mensen en Anneke kookt heerlijk. Ze hebben zelf 3 honden. Er een grote, omheinde tuin en zijn volledig op honden ingericht. Ze hebben ook genoeg wandeltips voor de omgeving. Ik kom er graag, al jaren.

- Jeannettebo
- Zeer actief
succes! Als het lukt zal het zeker bevallen!Persistence schreef:Ik heb een mailtje gestuurd of er nog een kamer beschikbaar isJeannettebo schreef:ja, hele goede ervaringen met Anneke en Marcel van Chez Maranoa. Hele lieve mensen en Anneke kookt heerlijk. Ze hebben zelf 3 honden. Er een grote, omheinde tuin en zijn volledig op honden ingericht. Ze hebben ook genoeg wandeltips voor de omgeving. Ik kom er graag, al jaren.

Ben je gek, je hoeft niks te hakken als je conditie goed is. 90km over 6 dagen is 15 km per dag op 'normaal' tempo. 5km per uur dus dat zou een rottige 3 uur wandelen per dag zijn, dat aantal kun je best opschroevenPersistence schreef:Leuk, ik kende deze route nog niet! Je kunt de route van 6 dagen ook door midden hakken zie ik, eens kijken of er ook hondvriendelijke verblijven zijn.Sandra&co schreef:Krijtlandpad? Begin en eind in Maastricht