Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boris mankt
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Boris mankt
Boris mankt sinds gisterenavond, vanmorgen mankte hij nog Het is aan zijn linkerschouder ik hoop dat het niets ernstig is en dat hij gisteren verkeerd is terechtgekomen met het springen. Ik doe het nu rustig aan met hem, enkel korte wandelingetjes aan de riem, maar ik was vanmorgen gaan werken en toen ik terugkwam hoorde ik dat mijn broer met Boris in de tuin had gespeeld, terwijl ik had gezegd dat hij enkel een korte wandeling mocht maken Tijdens het spelen liep hij normaal. Ook in huis loopt hij normaal, maar vanaf dat we de straat opgaan mankt hij. Als het binnen enkele dagen niet beter is ga ik naar de dierenarts of zou ik direct gaan?.
groetjes!

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- *Leen*
- Actief
hey annemie,
ik heb je net een pbtje gestuurd.
Kijk het nog even aan, zou ik zeggen, maar moest hij morgen nog manken kun je best naar de da gaan, denk ik.
Good luck
ik heb je net een pbtje gestuurd.
Kijk het nog even aan, zou ik zeggen, maar moest hij morgen nog manken kun je best naar de da gaan, denk ik.
Good luck

Groetjes van Leentje en een poot van Bengo&Cerruti
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
*op maandag 8 maart hebben ze Bengo achter mijn rug om herplaatst. Bengo was een prachtige, lieve gezonde zwarte labrador. MIjn soulmate. Bij elke stap die ik zet denk ik aan hem. *
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
nee, waarom vraag je dat? Wat waren de symptomen bij Ivan? hij gaat wel sneller zitten of liggen als gewoonlijk ik denk dat steunen pijn doet. Wanneer ik hem uitlaat dantrekt hij heel hard terwijl dat nu sinds een paar maanden erg gebeterd was. Zou hij dat doen uit pijn of omdat hij vol energie zit? In huis is hij erg kalm, maar dat is hij anders ook.jholsheimer schreef:houdt hij zijn poot ook omhoog als hij zit of stilstaat?
Ik ga trouwens morgenmiddag naar de dierenarts
groetjes!

-
- Zeer actief
We zijn bij de dierenarts geweest en het valt al bij al nogal mee. Na wat trekwerk aan de poten hield de DA het op een verstuiking, er was geen vochtophoping en dat vond hij een goed teken. Boris heeft een spuitje gekregen en moet nu 10 dagen aan de metacam. Hij mag ook twee weken niet loslopen en enkel korte wandelingen aan de leiband maken. Hij verveelt zich nu al 

groetjes!