Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Balou
Moderator: moderatorteam
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Balou
Mijn Balou is op. In Februari zou ze 16 jaar worden, maar dat gaat ze niet redden.
Eigenlijk kan ik het niet en ik moet er ook vreselijk om huilen. Ze loopt nog wel rond hoor, en ze is niet zielig. Ze eet nog als een slootgraver, staat eerste rang voor koekjes maar haar evenwicht is weg en ze is heel wankel. Afgelopen nacht had ze een soort insult waar ik wakker van werd. Toen ik haar even aaide was het voorbij en was ze weer normaal. Vanavond moest ik even een uurtje weg en ik was nog geen kwartier weg of dochter belde helemaal in paniek op. Dat Balou helemaal lag te schudden en dat ze niet meer kon staan.
Weer heel snel terug naar huis en toen was ze al weer "normaal". Ze ligt ze hele tijd bij me in de buurt, staat direct op als ik even heen en weer loop en lijkt voor haar doen heel helder. Dus het is geen acute situatie. Ze is nu niet zielig want dan zat ik al bij de d.a.
Binnenkort is het natuurlijk weekend en kerst en dan zal je net zien dat het wel zielig gaat worden. Dus we moeten eigenlijk de knoop doorhakken. En als ik dan dat half blinde koppetje met die staaroogjes zie dat me in adoratie aankijkt kan ik het gewoon niet. Maar het moet. En ik ga het ook doen. Maar het valt niet mee.
Eigenlijk kan ik het niet en ik moet er ook vreselijk om huilen. Ze loopt nog wel rond hoor, en ze is niet zielig. Ze eet nog als een slootgraver, staat eerste rang voor koekjes maar haar evenwicht is weg en ze is heel wankel. Afgelopen nacht had ze een soort insult waar ik wakker van werd. Toen ik haar even aaide was het voorbij en was ze weer normaal. Vanavond moest ik even een uurtje weg en ik was nog geen kwartier weg of dochter belde helemaal in paniek op. Dat Balou helemaal lag te schudden en dat ze niet meer kon staan.
Weer heel snel terug naar huis en toen was ze al weer "normaal". Ze ligt ze hele tijd bij me in de buurt, staat direct op als ik even heen en weer loop en lijkt voor haar doen heel helder. Dus het is geen acute situatie. Ze is nu niet zielig want dan zat ik al bij de d.a.
Binnenkort is het natuurlijk weekend en kerst en dan zal je net zien dat het wel zielig gaat worden. Dus we moeten eigenlijk de knoop doorhakken. En als ik dan dat half blinde koppetje met die staaroogjes zie dat me in adoratie aankijkt kan ik het gewoon niet. Maar het moet. En ik ga het ook doen. Maar het valt niet mee.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Re: Balou
Nee dat kan ik mij heel goed voorstellen.
Maar ik denk wel dat je er straks goed op terug kunt zien .
Dit is een hele stap maar je blijft jezelf verwijten als je net te laat bent geweest en er hals over kop iets moet gebeuren met een nood da en in het weekend
Sterkte
Maar ik denk wel dat je er straks goed op terug kunt zien .
Dit is een hele stap maar je blijft jezelf verwijten als je net te laat bent geweest en er hals over kop iets moet gebeuren met een nood da en in het weekend
Sterkte
Fenneke en Baloe

- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Je kan het wel. Echt. Hoe klote lastig het ook is.
Ik ben nog iedere dag blij dat ik bij Shib op tijd ben geweest. Dat hij is gegaan toen hij nog lol in het leven had. Het doet onwijs pijn en ik heb zo vaak getwijfeld of ik niet te vroeg ben geweest (en nu nog steeds, na 9 maanden), maar ik weet ook dat ik het mezelf nooit had vergeven als het ad-hoc had moeten gebeuren. Nu is het precies zo gegaan zoals het 'moest' gaan.
Ik ben nog iedere dag blij dat ik bij Shib op tijd ben geweest. Dat hij is gegaan toen hij nog lol in het leven had. Het doet onwijs pijn en ik heb zo vaak getwijfeld of ik niet te vroeg ben geweest (en nu nog steeds, na 9 maanden), maar ik weet ook dat ik het mezelf nooit had vergeven als het ad-hoc had moeten gebeuren. Nu is het precies zo gegaan zoals het 'moest' gaan.

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- Jackira
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dat wil ik ook niet, niet tot het uiterste. Die paniek wil ik haar niet aandoen dus ik ga morgen bellen. Een afspraak om thuis in te slapen.Nanna schreef:Ik ben achteraf ook blij dat ik de knoop vrij snel doorhakte bij bijvoorbeeld Bakkie of Glenn.
Ze sliepen in op een moment dat het nog niet een lijdensweg was maar ook duidelijk was dat het niet beter ging worden. Waarom je tot het gaatje moet gaan zal me wel nooit duidelijk worden.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Ach, Ria, wat moeilijk
Ik snap heel goed dat je haar nog helemaal niet wilt missen en dat je hart breekt als ze je zo vol vertrouwen aankijkt.
Heel veel sterkte alvast.
Heel veel sterkte alvast.
-
ruudstofferboa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador, teckel
- Aantal honden: 2
Een heel moeilijke maar denk ik wel de juiste beslissing.....Ik ben ook niet van het lang lijden en rekken tot het eigenlijk te laat is.
Heel veel sterkte, dat ze mooi en veilig in je armen mag heen gaan.
Heel veel sterkte, dat ze mooi en veilig in je armen mag heen gaan.
-
Pets_Passion
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Contacteer:
Heel veel sterkte.
Het zijn de moeilijkste beslissingen, maar zo te lezen wel het enige juiste wat je voor haar kunt doen.
Heel veel sterkte morgen.
Karen
Het zijn de moeilijkste beslissingen, maar zo te lezen wel het enige juiste wat je voor haar kunt doen.
Heel veel sterkte morgen.
Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
Ach, je oude Balou... Ik voel met je mee, Ria.
Onze Silka is ook zestien en hoewel stokdoof en wat stijve gewrichten (waar ze ontstekingsremmer/pijnstiller voor krijgt) heeft ze nog steeds lol in het leven. Ze is zelfs lekker stout (pikt zoutjes van de tafel
). Maar zodra ze ook maar pijn en ongemakken krijgt dan is het ook echt afgelopen. Dan verdienen lieve oude bikkels niet. Hoe hartverscheurend het ook is.
Onze Silka is ook zestien en hoewel stokdoof en wat stijve gewrichten (waar ze ontstekingsremmer/pijnstiller voor krijgt) heeft ze nog steeds lol in het leven. Ze is zelfs lekker stout (pikt zoutjes van de tafel
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Heel veel sterkte
Het blijft zo ontzettend klote om over leven en dood te moeten beslissen, maar aan de andere kant zo "mooi" dat we dat kunnen doen.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
voor het gemis maakt het niet uit of je te lang doorgaat, dat blijft hetzelfde, voor je hond is het een wereld van verschil.
misschien dat die gedachte je een beetje sterken kan bij je genomen besluit.
heel veel sterkte morgen.
misschien dat die gedachte je een beetje sterken kan bij je genomen besluit.
heel veel sterkte morgen.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- lucie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
- Aantal honden: 5
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Soooof
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse herder
Dat is een mooie ja. Heel veel sterkte..renee-uk schreef:voor het gemis maakt het niet uit of je te lang doorgaat, dat blijft hetzelfde, voor je hond is het een wereld van verschil.
- nelleke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
-
Izzie_Anneke
- Zeer actief
Heel veel sterkte vandaag