Via facebook zie ik geregeld filmpjes en foto's voorbij komen van de fokker. Wat mij wel opvalt is dat onze pup best op zichzelf is. Nu is het toevallig ook de enige donkere in het nest dus valt het extra op. Dingen die mij opvallen is dat onze pup regelmatig alleen ligt terwijl de rest op elkaar gestapeld is (ze gaat er soms ook wel bij liggen), nu een filmpje waarop alle andere aan een stof aan het trekken zijn en mevrouw staat zich dat te bekijken en wil daarna alleen zien wat erboven op ligt. Nog een filmpje dat alle andere bij de fokker aan het spelen zijn en mevrouw haar eigen gang gaat door de kamer en braaf op de krantjes gaat plassen. Ook was ze een keer stiekem achter een schot geklommen en was daar in slaap gevallen... Ze geeft mij op de filmpjes ook het gevoel van ik wil naar die knuffel ik ga naar die knuffel en wat ik onderweg tegen kom negeer ik. Maar goed zijn moment opnames natuurlijk en weet niet hoe ze de rest van de dag is.
Morgen gaat we knuffelen nog een keer en zal ik ook aan de fokker gaan vragen hoe ze haar in karakter vinden ontwikkelen. Ze hebben wel al iets gezegd maar wil ik nog even niet doorgeven omdat ik graag jullie meningen hoor.
Wat kan ik gaan verwachten? ben er erg nieuwsgierig naar hoe zich dit gaat ontwikkelen. Zijn de einselgangers in het nest ook wel pups die met je willen gaan werken of kom ik extra mijn best aan het doen? Ik heb nu het gevoel dat als we haar in een groep los gaan laten dat als de bups naar links gaat ik achter haar aan naar rechts aan het rennen kom

Wat zijn jullie ervaringen?