Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Grote zwarte Russische terriers
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Grote zwarte Russische terriers
Je staat als keurmeester ook geen poedeltjes te keuren , zo erg is hij ook weer niet want die keurmeester staat op en begint richting hond en handler met zijn armen te zwaaien en die hond doet niets.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Per direct inderdaad.
Lijkt mij dat als je dat kan verwachten van je hond dat je dan zelf even de tandjes laat zien.
Ik zou het uberhaupt niet in mijn hond willen zien, maar ik weet niet hoe het met de rasstandaard zit van dit ras?
Lijkt mij dat als je dat kan verwachten van je hond dat je dan zelf even de tandjes laat zien.
Ik zou het uberhaupt niet in mijn hond willen zien, maar ik weet niet hoe het met de rasstandaard zit van dit ras?
-
- Zeer actief
Misschien is die keurmeester wel iets over de grens heen gegaan of deed de hond pijn. Heb wel vaker gezien hoor dat die oh zo kundige keurmeesters vreselijk de fout in gaan en door hun eigen schuld bijna of echt gebeten werden en de hond de schuld kreeg.Pienda schreef:Per direct inderdaad.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Arthur. Die man schrok zich doodNanna schreef:Bij dit ras lijkt het mij zinniger dat je de eigenaar vraagt het gebit van de hond te laten zien
En die keurmeester deed al zo weifelend. Toen dacht Pjotr natuurlijk 'dat is de mijne'

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Nee het mag niet, maar het is niet alsof ik die hond niet begrijp. Die beste man is volgens mij al wat op leeftijd, staat er daardoor wat gek voorover gebogen en door zijn knieën gezakt bij en moet dan vervolgens aan de hond zitten. Ik vind het dan niet zo gek dat een hond van een dergelijk ras daarop reageert. Overigens lijkt me de reactie ook wel mee te vallen, maar staat die man niet zo stevig op zijn benen waardoor het allemaal erger lijkt dan het is.
-
- Zeer actief
Zal; wel komen doordat hij zich eerst moed heeft ingedronken .veertje schreef:Nee het mag niet, maar het is niet alsof ik die hond niet begrijp. Die beste man is volgens mij al wat op leeftijd, staat er daardoor wat gek voorover gebogen en door zijn knieën gezakt bij en moet dan vervolgens aan de hond zitten. Ik vind het dan niet zo gek dat een hond van een dergelijk ras daarop reageert. Overigens lijkt me de reactie ook wel mee te vallen, maar staat die man niet zo stevig op zijn benen waardoor het allemaal erger lijkt dan het is.

- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Mij stoort het nog het meest dat de handler de hond pas terechtwijst nadat ze zelf door de KM overlezen is. 
*edit: ruzie met autocorrect

*edit: ruzie met autocorrect
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
De meeste KM zijn fossielen die ook nog eens voor over gebogen met gestrekte armen op de honden afkomen, ik zag altijd direct aan mijn RR of zij de KM bedreigend vond of niet. En dan liet ik zelf de tanden zienveertje schreef: Die beste man is volgens mij al wat op leeftijd, staat er daardoor wat gek voorover gebogen .

- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Valt allemaal wel mee inderdaad.veertje schreef:Nee het mag niet, maar het is niet alsof ik die hond niet begrijp. Die beste man is volgens mij al wat op leeftijd, staat er daardoor wat gek voorover gebogen en door zijn knieën gezakt bij en moet dan vervolgens aan de hond zitten. Ik vind het dan niet zo gek dat een hond van een dergelijk ras daarop reageert. Overigens lijkt me de reactie ook wel mee te vallen, maar staat die man niet zo stevig op zijn benen waardoor het allemaal erger lijkt dan het is.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
De Rus kwispelt een paar keer als hij zijn slachtoffer om ziet gaan.
Ik zie vooral iemand die schrikt en zijn evenwicht verliest. Ja dat kan gebeuren, maar het is niet dat de hond er vol in hing. Handig is het niet, maar er lijkt geen schade.
En dus?Domor schreef:De Rus kwispelt een paar keer als hij zijn slachtoffer om ziet gaan.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Sandra&co schreef:En dus?Domor schreef:De Rus kwispelt een paar keer als hij zijn slachtoffer om ziet gaan.
Logisch toch

Hij lacht in zijn vuistje van had ik jou lekker even tuk

Als het echt een kreng zou zijn dat kan dat mini Mw tje hem vast niet gehouden dus zal het wel mee vallen.
Ik zie ook een van de schrik struikelende man . Geen woest aangevallen slachtoffer
Fenneke en Baloe

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik moest er ook om lachen eerlijk gezegdDomor schreef:De Rus kwispelt een paar keer als hij zijn slachtoffer om ziet gaan.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Hij doet ook wel wat oenig
maar goed de baas had ook wat beter kunnen opletten en een rus kwispelt altijd, ook bij minder goed nieuws 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder

Wat ik niet begrijp is dat de vrouw de hond gaat straffen als ze de ring uitgestuurd wordt

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
dat is redirectie gedragmosquito1980 schreef:komisch tafereel
![]()
Wat ik niet begrijp is dat de vrouw de hond gaat straffen als ze de ring uitgestuurd wordtwat moet die hond daar nou mee?