Gisteravond laat deed Ferro ineens vreemd: hij lag eerst rustig te slapen, maar stond vervolgens op om erg onrustig rond te gaan strompelen met stijve poten en een kromme rug. Vooral een voorpoot gebruikte hij niet/vreemd. Na eventjes kalmeren werd hij rustiger en ontspande de poot zich meer, en na een paar minuten stond hij weer zo goed als normaal en ook niet meer met zo'n kromme rug. Vanochtend was er helemaal niets meer aan hem te merken. Op de manier waarop hij rondstrompelde zou je ook richting een soort van attaque denken maar volgens mij was hij wel helemaal bij.
Het zinnigste dat ik heb kunnen bedenken is dat hij scheef gelegen heeft waardoor de bloedtoevoer naar zijn poot niet goed was met als gevolg een "slapende" poot. Hond weet natuurlijk niet wat dat is dus dat hij er een beetje van in de stress schiet kan ik me voorstellen...
Is dit inderdaad de meest logische verklaring of kan iemand dit ergens anders mee rijmen? Iemand ooit iets dergelijks gezien bij zijn hond?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slapende poot?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
slapende poot?
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Karin
- Actief
- Contacteer: