Gisteravond kreeg ik helaas verschrikkelijk slecht nieuws: mijn hond Roemer heeft een kwaadaardige tumor net na de kringspier. Hierdoor kon hij moeilijk poepen. En zo kwam ik er achter. Verder zie of merk je niets aan hem.
Met behulp van een laxeermiddel heeft hij net eindelijk weer gepoept. Ik ben zo blij als een kind.
Vandaag en maandag zullen er onderzoeken moeten worden gedaan om te bepalen wat het behandelplan is, daarvoor is mijn DA (mijn zus) nu in gesprek met een oncoloog. Een nichtje van mij, ook DA, gaat kijken naar alternatieve behandelingen. Zij had het over Chaga en CBD.
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Hoewel ik afgelopen weken een heel pijnlijke molensteen op mijn maag en hart voelde drukken is die nu weg...en heb ik het gevoel dat het goed komt. Dus ik blijf positief.
Graag hoor ik vooral positieve ervaringen...en nou vooruit ook minder goeie, maar niet teveel, want ik ben een enorme twijfelkont en doemscenario's krijgen ook best vat op me als ik niet uitkijk.
Dank alvast, het maatje van Roemer - de mooiste witte herder in de wijde omtrek van Haarlem -