Moderator: moderatorteam
ZivaNomi schreef:Jouw knappers hebben zo goed hun best gedaan zeg, de helft van de prijzen ook meegenomen of nietveertje schreef:Wat een super leuk verslag met al die foto's en filmpjes![]()
Het was weer leuk om jullie met jullie stel te zien. Ze deden het super! "Ja misschien kijkt ze wel achterom naar Ziva".. echt niet dacht Nomi, gaan!![]()
Maar ja, mijn twijfels waren inderdaad helemaal voor nikshoewel Nomi het wel moeilijk had toen ik met Ziva bezig was. Mijn man was er niet meer en ik moest haar bij vreemde mensen laten staan wachten... Dat was niks voor haar. Zo schijnt haar verlatingsangst nog heel goed door.
Maar dit gaan we oefenen en vaker doen en ik heb haar achteraf gewoon even helemaal kapot geknuffeld
ja ja ik weet dat dat niet de bedoeling is maar i don't care
![]()
Maar daarom juist dacht ik dat het niet zo goed zou gaan, die twee van mij zijn nooit zo ver van elkaar en van mij
naomi12 schreef:ZivaNomi schreef: Ooo ja die fotos ben ik ook heel benieuwd naar! Enig idee waar ze geplaatst gaan worden?? Ze worden vast heel cool![]()
quote]
Geen idee. Weet alleen dat er een link op hun fb pagina wordt geplaatst.
Zei van te voren al dat ik hoopte dat er fotografen aanwezig zouden zijn, vindt dat soort foto's altijd zo gaaf. Die foto boven aan hun fb pagina ook, super vet! Zoiets wil ik echt van Puck.
Op dit moment ben ik bezig met het uploaden van 109 foto's van een van de fotografen. Van de andere volgen ze nog!naomi12 schreef:Leuke foto's!
Was echt gaaf om te zien!
Ben benieuwd naar de foto's van de fotografen. Hoop dat er een gave foto van puck tussen zit.
Heel erg gaaf! Ben echt blij met de fotos van Lokiracemonstertje schreef:Ik ben op dit moment bezig met het uploaden van het eerste album met foto's (109 stuks) van een van de fotografen. De andere volgt nog.
https://www.facebook.com/RWRSwift/ Hier is onze fb link, kijk onder foto's en dan Albums