Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hulphond traject

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Flossie
Vaste gebruiker

Hulphond traject

Ongelezen bericht door Flossie »

Bij het voorstellen had ik het al geschreven, maar ik ben bezig met een traject voor een hulphond. Voor mezelf. Echt nog het beginstadium.

Ik heb met mn leidinggevende gesproken over wat de mogelijkheden zijn om een hond op de afdeling mee te nemen en hij gaat dit navragen en komt er op terug. Ik heb ook contact opgenomen met een stichting die me kan helpen met teamtraining.

Ik heb nu alleen nog een telefoniste gesproken en op de website las ik dat ze samen met mij gaan kijken welke hond in mijn geval het beste zou passen zodat we er allebei gelukkig van worden. Ik vraag me af hoe ze dat doen? Heeft iemand daar ervaring mee?

Het zal waarschijnlijk best nog wel een tijd duren voor ik echt een hond heb dus daar probeer ik me op in te stellen. Is het goed als ik hier af en toe wat updates deel en vragen stel?

Groetjes,
Flossie
jome
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Re: Hulphond traject

Ongelezen bericht door jome »

Het ligt er ook een beetje aan wat je precies wil

Wil je de de hond zelf van pup af aan opvoeden of door de stichting een basis laten doen.
Hoe het precies werkt ligt ook aan de stichting waar je contact mee hebt en voor wat voor soort klachten je een hond nodig hebt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”