de buurt.
Hier zijn vnl Labradors, de chocolade bruine natuurlijk

Moderator: moderatorteam
Hier ook, steeds meer en meer en zijn helemaal verbaasd als je weet dat het een toller is. Hoe ik dat dan zie???? Ook ineens 2 beagle puppies, oh en veel teckels en swifferhondjes.Nanna schreef:Ik kom steeds meer stichtinghondjes tegen, buitenlandertjes. Wel heel leuk want de meesten zijn heel vriendelijk. Met altijd hetzelfde verhaal erbij: in de NL asielen is niets van hun gading of je wordt onderworpen aan een derdegraads verhoor.
Wat ik veel aan rashonden zie zijn de Tollers. Daar word je echt mee doodgegooid.
Zeg kan jij wel goed schatten? Schofthoogte van 75cm bij een rottweilerRocco schreef:Ik ken er 2 een vriend van mij heeft een monster van 75 cm super stabiele zelfverzekerde hond
Kom er ook af en 1 tegen bij het uitlaten ook een imposante een hond schat ik ook op minstens 72 cm
waar dit vandaan komt dat ze groot zijn of dat er specifiek op gefokt is , geen idee prachtig ras maar
ook vele ziektes inmiddels in geslopen, heb er regelmatig pakwerk mee gedaan in het verleden wordt
je goed op de proef gestelt bijten velen malen harder dan de gemiddelde mechelaar of duitse herder.