Het raakt mij, die momenten van totale connectie en eenheid (en frustreert me als dit ver te zoeken is

En honden zijn gewoon leuk

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Vanaf klein kinds af aan hebben wij teckels gehad. Ik vond trouwens alle honden altijd leuk en hèb wat honden in de buurt uitgelaten![]()
De dag dat ik eindelijk van school af mocht was dan ook de dag dat ik in een grote teckelfokkerij ben gaan werken, fulltime en intern. Paar jaar gedaan.
Daarna zelf gaan fokken en immer een bult honden om mij heen.
Ik schreeuw wel aldoor dat ik ga minderen maar ik moet het nog zien gebeuren. Voor volgend jaar staat er iig een pup in de planning
Hahaha, nou zo erg ben ik niet. Maar het zou natuurlijk zomaar kunnen dat als ik weer eens een nestje heb er een moet blijven omdat die geen baasje kan vinden. Ik hoop het niet. Maar je weet maar nooit.Nanna schreef:Ik ben wat dat aangaat gewoon bang van mezelfgonnie schreef:Nanna schreef:Vanaf klein kinds af aan hebben wij teckels gehad. Ik vond trouwens alle honden altijd leuk en hèb wat honden in de buurt uitgelaten![]()
De dag dat ik eindelijk van school af mocht was dan ook de dag dat ik in een grote teckelfokkerij ben gaan werken, fulltime en intern. Paar jaar gedaan.
Daarna zelf gaan fokken en immer een bult honden om mij heen.
Ik schreeuw wel aldoor dat ik ga minderen maar ik moet het nog zien gebeuren. Voor volgend jaar staat er iig een pup in de planning
Hahaha, ik zei ook dat er voorlopig geen hond meer kwam, en nu heb ik er over een week weer twee. Maar meer gaan het er echt niet worden. Hoop ik toch.![]()
Gelukkig heb ik meneer Nanna die de zaak wat in het gareel houdt want anders had ik hier geloof ik twaalf honden lopen...