Wij vertrekken morgenavond naar Noorwegen voor een week. Natuurlijk op tijd de invoereisen bekeken. Maandje terug allebei al rabiesenting gegeven en dan moesten we nog 1-5 dagen van tevoren naar de DA voor ontworming tegen vossenlintworm. Dat was vandaag. Dus vanmorgen op naar de DA. Pom laat ik altijd even in de auto want die is bang en naait de hele boel op. Dus ik had Karel mee naar binnen genomen, hij was al helemaal onderzocht, ontwormd, boekje getekend. Hij kon weer in de auto, Pom opgehaald, en toen bedacht ik ineens dat het wel handig zou zijn om voor de zekerheid effe de chip te laten uitlezen. Gewoon, dat ie er nog zit en ik niet straks bij de boot sta met een hond die niet meemag. Ik weet niet hoe streng ze controleren ri. Noorwegen maar een aantal jaar terug naar Schotland werd iig wel de chip uitgelezen. Dus ik vraag aan de DA of hij dat even wil doen, hij gaat een chipreader halen... Geen chip te vinden. Andere chipreader, zelfde resultaat. Hij zegt: haal Charlie maar even op want wellicht is de chip van Pom echt verdwenen. Dus Karel weer uit de auto, onder de chipreader, ook geen enkel resultaat..

Goed, ik weet nu ongeveer waar ze zitten en hopelijk hebben we niet al teveel problemen aan de grens