Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

3 jaar geleden alweer Bluffie

Een plek om je overleden hond te herdenken.

Moderator: moderatorteam

blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

3 jaar geleden alweer Bluffie

Ongelezen bericht door blondie »

Lekker rennen in Zeeland, volgende week gaan we weer dan met Aki en Jol. De kleine draak is hier vandaag ook alweer 3 jaar.
Meisje Bluf
Afbeelding
Lieverd
Afbeelding
Veels te vroeg gegaan :ugh:
Afbeelding
Ze blijft in gedachten en de mooie herinneringen, en de zotte streken die ze had brengen toch altijd weer een glimlach op mijn gezicht. Maar het blijft steken dat ze er niet meer is, Aki had haar geweldig gevonden, en andersom ook :wink:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Re: 3 jaar geleden alweer Bluffie

Ongelezen bericht door renee-uk »

mooie, lieve, gekke bluf :I:
wat blijft het een gemis, he con :(
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
blondie
Zeer actief

Ja, best wel Renée. Merk dat vooral het plotse en dat het zo onverwachts was mij nog steeds erg raakt. Dat gevoel zal jij wellicht ook herkennen.
Finn mis ik ook maar anders daar heb ik vrede mee, maar als ik aan haar dood denk dan krijg ik steeds nog die brok in mijn keel en voel de onmacht van toen gewoon.
Beter misschien om daar van af te stappen, het is gegaan hoe het is gegaan.
We genieten nu van Aki met zijn streken, zijn lieve karakter en zijn typische grappige eigenaardigheden (in de goede zin van het woord). Dat is het heden, maar af en toe gaan mijn gedachten naar het verleden.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

blondie schreef:Ja, best wel Renée. Merk dat vooral het plotse en dat het zo onverwachts was mij nog steeds erg raakt. Dat gevoel zal jij wellicht ook herkennen.
Finn mis ik ook maar anders daar heb ik vrede mee, maar als ik aan haar dood denk dan krijg ik steeds nog die brok in mijn keel en voel de onmacht van toen gewoon.
Beter misschien om daar van af te stappen, het is gegaan hoe het is gegaan.
We genieten nu van Aki met zijn streken, zijn lieve karakter en zijn typische grappige eigenaardigheden (in de goede zin van het woord). Dat is het heden, maar af en toe gaan mijn gedachten naar het verleden.
niks mis mee.
finn en bluf zijn een onderdeel van dat verleden en daar mag je best nog eens aan denken en naar terug verlangen, waarom niet?
met verdrinken in verdriet en daarin blijven hangen is nog nooit een mens wat opgeschoten, maar de herinnering koesteren aan wat je lief is geweest en dat bij tijden ook nog missen is, in mijn ogen tenminste, alleen maar een teken dat de tijd samen ontzettend waardevol is geweest.
en dat is, als je het goed beschouwd, eigenlijk alleen maar mooi.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
blondie
Zeer actief

Verdrinken in verdriet is het gelukkig niet, het is wat je zegt een verleden en ook nog eens heel anders dan hoe ik nu leef.
Deze datum blijft ook gewoon hangen, het was destijds de eerste vakantiedag, en eigenlijk ieder jaar begint de vakantie voor ons. Dit jaar gaan we ook weer naar Zeeland, waarschijnlijk voor het laatst want het huisje staat te koop. Ik ben gewoon een sentimentele doos soms die dingen moet afsluiten, zo ook straks Zeeland.
Maar eerst naar Duitsland, dat plekje hebben we ontdekt met Jol en Aki dus daar gaan we mooie avonturen beleven. Die kleine is gelukkig nog fief met haar elf jaar, dus we gaan nieuwe mooie herinneringen maken :lol1: :mrgreen:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door DeDiana »

Ach Bluffie :I: Ja, met zo'n plotseling afscheid kan ik me voorstellen dat het door de schok daarvan altijd meer een pijnlijk randje blijft houden.
Ik heb ook altijd een zwak voor haar gehad vanwege die vrolijke snuit, die enorm lange tong eruit altijd ;-) en haar malle fratsen zoals jij die beschreef.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Het blijft van tijd tot tijd moeilijk. En soms zo leeg.
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Zo had ik meer moeite met de dood van Tama, van Jarah en Nikkie had ik minder last.

En ik mis Tama ook meer dan de andere, Tama was echt mijn hondje.

Maar nu is Tanja er, haar achterkleindochter. Tanja is een lieverd. Maar wel verschrikkelijk lui.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Zo had ik meer moeite met de dood van Tama, van Jarah en Nikkie had ik minder last.

En ik mis Tama ook meer dan de andere, Tama was echt mijn hondje.

Maar nu is Tanja er, haar achterkleindochter. Tanja is een lieverd. Maar wel verschrikkelijk lui.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

wat gaat de tijd snel, 3 jaar geleden alweer. Op één of andere manier voelt het nog veel verser
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “In memoriam”