Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een goede honden deskundige/fysioherapeut ,,,dit is er 1

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Een goede honden deskundige/fysioherapeut ,,,dit is er 1

Ongelezen bericht door Rocco »

Sandra&co

Re: Een goede honden deskundige/fysioherapeut ,,,dit is er 1

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Die heeft Izzy ook geholpen na d'r gebroken poot, sympathieke man. Maar waarom daar een topic voor openen?
Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Rocco »

Misschien om er anderen mee te helpen en kunnen delen naar een goed adres , maar als JIJ dat liever niet wilt mag je de topic ook sluiten hou je het lekker voor jezelf...... :ok:
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Rocco schreef:Misschien om er anderen mee te helpen en kunnen delen naar een goed adres , maar als JIJ dat liever niet wilt mag je de topic ook sluiten hou je het lekker voor jezelf...... :ok:
Doe niet zo op je teentjes getrapt, ik hoef helemaal niets voor me te houden :ok: Jij geeft jouw mening dat dit een goede hondendeskundige is, ik geef mijn mening dat dit topic straks zakt naar pagina 30 zonder al te veel reacties. Bijna niemand met een hulpvraag zal namelijk de zoekfunctie gebruiken om te zoeken naar een "Goede honden gedragsdeskundige/fysiotherapeut,,,", maar opent een topic met uitleg van zijn/haar probleem en vraagt daar reacties/tips. Het is effectiever om hem dan dáar aan te raden :19:

En dan nog. ALS je dan een topic opent met een tip voor een goede behandelaar, zet er dan bij waaróm hij een goede is. Nu staan er 2 linkjes. Tja.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”