Moet eerst nog langs de da vorodat ik begin te orpen dat Banjer staar heeft of aan het krijgen is maar vroeg me gewoon af of daar nog wat aan te doen is.
Wie oh wie?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Staar in begin stadium is daar nog wat aan te doen?
Moderator: moderatorteam
- Chica
- Actief
- mechelaar_fan
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Mocht hij het idd hebben is daar volgens mij nog wel wat aan te doen, ik dacht zelfs dat ze ook staaroperaties bij honden uitvoerden..

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
in het boek van Westerhuis, hond en homeopathie staat iets over een homeopathische behandeling bij staar. Dit gaat over een cocker spaniel, die overal tegen blafte en zeer slecht bleek te zien, na een homeopathische behandeling zag de hond een stuk beter.
Ik zou toch bij een oogarts langs gaan om een diagnose te laten stellen.
Groetjes Elvira
Ik zou toch bij een oogarts langs gaan om een diagnose te laten stellen.
Groetjes Elvira
Staar bij honden en katten kan worden behandeld met gestabiliseerde Aloe 1 Ã 2 druppels 2 maal daags in het oog druppelen. In sommige zeer hardnekkige gevallen kunt u op zijn minst enige verlichting verwachten met 4 tot 5 maal daags druppelen in elk oog dan zal het Aloe niveau in het hoornvlies constanter zijn. Tranen zullen over het algemeen de Aloe in twee a drie uur uitspoelen.
- Chica
- Actief
Hij ziet nog wel goed dat is het probleem niet maar hij krijgt wat wazige witte vlekken in zijn ogen.
Moet binnenkort toch nog langs de arts en dan zal ik hem gelijk even onderhanden laten nemen.
Banjer is toch al een jaar of 10 en een kruising is dat dan een beetje de leeftijd of is hij gewoon nog jong daarvoor?
Moet binnenkort toch nog langs de arts en dan zal ik hem gelijk even onderhanden laten nemen.
Banjer is toch al een jaar of 10 en een kruising is dat dan een beetje de leeftijd of is hij gewoon nog jong daarvoor?