Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Staff +Tok is een levensgevaarlijke combinatie.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

kooi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Aantal honden: 1

Staff +Tok is een levensgevaarlijke combinatie.

Ongelezen bericht door kooi »

Gisteravond stapte ik de deur uit voor een vergadering aan de overkant toen ik op de kruising een jonge man zag dralen met een Stafford-achtige hond. Die straalden alle twee een enorme opgefoktheid uit, dus ik durfde niet echt over te steken. Dat had dat meneertje in de gaten die daarop expres daar bleef rondlopen.

Kwam van de andere kant een oudere mevrouw aangelopen en die hond begon naar haar uit te vallen met een hoop kabaal en meneer moest er met zijn volle gewicht aan hangen om hem bij zich te houden. Die mevrouw, die zelf geen hond bij zich had, maakte er een opmerking over en dat viel blijkbaar verkeerd. Ik hoorde hem roepen dat het aan haar lag.

Vervolgens ging hij haar achterna met die sleurende hond en begon, deels in eigen jargon, vreselijk tegen haar te schelden. Wat een bitch ze was, hoe ze zelf onopgevoed was, hoe hij haar wel even te grazen zou nemen, dat ze het maar voortaan uit haar k*****hersens moest laten om hem te vertellen dat hij zijn hond niet goed had opgevoed.

Ondertussen liep ik parallel met hen aan de andere kant en via een omweg bereikte ik toch de buren. Daar zag ik dat hij weer terug was gegaan en daar weer op die kruising heen en weer stapte, op zoek naar meer mot?

Ik had het heel erg te doen met die mevrouw, maar was ook blij dat ik de situatie goed had ingeschat door hem te mijden.
Geen idee waar hij vandaan kwam, heb hem nooit eerder gezien en ik hoop dat hij niet meer terug komt. Gelukkig was hij er niet op een moment dat ik met mijn klein hondje naar buiten kwam... :O:
Laatst gewijzigd door kooi op 29 jun 2017 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Staff +Tok is een levensgevaarlijke combinatie.

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

In zo'n geval mag je gewoon 112 bellen, hoor
kooi
Zeer actief

Als je een mobiele bij je hebt ja. Maar voor een belangrijke vergadering laat ik die thuis..
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Jammer dat je geen telefoon bij je had, had je het zelfs nog kunnen filmen voor de politie.
Het is inderdaad een gevaarlijke combinatie :roll:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
kooi
Zeer actief

Ik denk ook niet dat hij dat rustig over zich heen zou hebben laten gaan, gezien de lading die die mevrouw al over zich heen kreeg. Die zei alleen maar iets over die heftige uitval van die hond. Terecht. Daar sloeg ie helemaal op door.

Die had echt geen mes nodig met dat doorgeladen wapen aan de riem. Die hond zou me eerder te grazen hebben gehad dan die knul.
Laatst gewijzigd door kooi op 30 jun 2017 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Kun je zien hoe een hond voed op de stemming van een eigenaar. Zo uitvallen naar een mens ongelofelijk.

I
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat als je dat ziet gebeuren dat je niet iets doet. Als je dan bang bent dat de agressie zich tot jou richt dan bel je bij iemand aan om te vragen om assistentie van de politie.
Nu is er niets gebeurd, maar de vrouw had ook klappen kunnen krijgen of de hond had kunnen inbijten en dan was jij getuige geweest.
Erg hoor dat je zo iets ziet en ervaart, maar hoe mensen reageren is een tweede. Ik kan me er wel eens pissig om maken, wel dit als ding neerzetten op internet maar niets ondernemen op het moment dat je onder je ogen iets ziet gebeuren of ontstaan.

Staff + Tok kan niet leuk zijn, mensen die dingen zien en erbij staan en blijven kijken en als het kalf verdronken en men dempt de put dan pas reageren vind ik eerlijk gezegd nog een tikkie griezeliger.
blondie
Zeer actief

Nanna schreef:
Ody schreef:Jammer dat je geen telefoon bij je had, had je het zelfs nog kunnen filmen voor de politie.
Dat had ie echt wel gezien. Kun je nog een mes in je porum krijgen ook.
Dus moet je alles maar laten gebeuren en volgen zonder dat iemand iets onderneemt of doet?
Ik ben zelf niet zo onverschrokken dat ik zomaar ergens voor in de bres spring, maar dingen die best heftig zijn zomaar laten gebeuren en voorbijlopen en blij zijn dat ik op tijd een slechte situatie inschat terwijl een ander er recht inloopt, nee.

Is ook erg vervelend trouwens als je zelf in de situatie zit als je wordt aangevallen en je merkt nul komma nul respons van mensen om je heen, heel naar gevoel en ik blijf me altijd afvragen hoe dat komt dat niemand zich lijkt te verenigen als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan terwijl je met meerdere mensen verenigd toch wel vaak een statement kunt maken als het om een 1 op 1 aanval of reactie gaat. Maar ik leef wel vaker in een Utopie geloof ik.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

blondie schreef: Dus moet je alles maar laten gebeuren en volgen zonder dat iemand iets onderneemt of doet?
Ik ben zelf niet zo onverschrokken dat ik zomaar ergens voor in de bres spring, maar dingen die best heftig zijn zomaar laten gebeuren en voorbijlopen en blij zijn dat ik op tijd een slechte situatie inschat terwijl een ander er recht inloopt, nee.

Is ook erg vervelend trouwens als je zelf in de situatie zit als je wordt aangevallen en je merkt nul komma nul respons van mensen om je heen, heel naar gevoel en ik blijf me altijd afvragen hoe dat komt dat niemand zich lijkt te verenigen als er iets gebeurd wat niet door de beugel kan terwijl je met meerdere mensen verenigd toch wel vaak een statement kunt maken als het om een 1 op 1 aanval of reactie gaat. Maar ik leef wel vaker in een Utopie geloof ik.
Ik ga met je mee in je Utopia hoor ;) Heb het zelf wel eens meegemaakt dat iemand (die had z'n pillen geslikt, gesnoven en gespoten :roll: ) tijdens het stappen agressief tegen me werd. 2 Wildvreemde toeristen hadden hem gelijk in de kraag gevat. Toen m'n toenmalige beste vriendin door haar vriend onder onze ogen op mijn verjaardag geestelijk werd mishandeld, stond ik er ook gelijk met een groep omheen en heb hem het huis uitgezet. Het kan wel. Kijken en niks doen is gewoon not done.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Mensen reageren in angstsituaties niet altijd hoe ze willen. Daar kun je niet altijd wat aan doen trouwens.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Manuma schreef:Mensen reageren in angstsituaties niet altijd hoe ze willen. Daar kun je niet altijd wat aan doen trouwens.
Precies, maar ik neem altijd mijn mobiel mee ook naar belangrijke zaken, dan zet ik hem op stil.
Dus dan kan ik op afstand bellen, ik zit er namelijk ook niet op te wachten om verscheurd te worden door een hond.

Vroeger was ik er misschien wel op af gegaan. Maar sinds ik hier al die filmpjes heb gezien waarin mensen en honden worden verscheurd ben ik toch wel wat voorzichtiger geworden.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
kooi
Zeer actief

blondie schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat als je dat ziet gebeuren dat je niet iets doet. Als je dan bang bent dat de agressie zich tot jou richt dan bel je bij iemand aan om te vragen om assistentie van de politie.
Nu is er niets gebeurd, maar de vrouw had ook klappen kunnen krijgen of de hond had kunnen inbijten en dan was jij getuige geweest.
Erg hoor dat je zo iets ziet en ervaart, maar hoe mensen reageren is een tweede. Ik kan me er wel eens pissig om maken, wel dit als ding neerzetten op internet maar niets ondernemen op het moment dat je onder je ogen iets ziet gebeuren of ontstaan.

Staff + Tok kan niet leuk zijn, mensen die dingen zien en erbij staan en blijven kijken en als het kalf verdronken en men dempt de put dan pas reageren vind ik eerlijk gezegd nog een tikkie griezeliger.
Hé, held....
Wat gebeurde er dan?

Die mevrouw was zelf zo verstandig om door te lopen en in principe gebeurde er dus niets hè? Behalve verbaal wangedrag?

Als de mevrouw klappen had gekregen of de hond had in gebeten, weet jij dan vanachter je schermpje wat ik gedaan zou hebben?

Ga jij je lekker pissig zitten maken dat ik niets heb gedaan toen -"Nu is er niets gebeurd" ????? - er niets gebeurde?
Er zijn geen mensen geweest die dingen hebben gezien terwijl er een kalf aan het verdrinken was en er hoefde geen put te worden gedempt.

Hoe bedoel je dan pas reageren is een tikkie griezeliger?

Wat een tikkie griezeliger is, is veilig vingerwijzen vanachter je computerschermpje en beweren dat jij wel de held zou hebben uitgehangen. :engel:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Manuma schreef:Mensen reageren in angstsituaties niet altijd hoe ze willen. Daar kun je niet altijd wat aan doen trouwens.
Dat heb ik inderdaad van beide kanten meegemaakt. Hoe ik niks deed in een angstige situatie waar ik wel iets had willen en kunnen doen, en hoe anderen (de grootste jongens!) niets deden toen ik zelf in een angstige situatie zat. Uiteindelijk ben ik gered door een oudere dame :19:
blondie
Zeer actief

Nou ja held, ik geef aan dat ik ook niet onverschrokken zomaar ergens in ga springen. Maar misschien lees ik je verkeerd hoor, maar ik las dat de mevrouw weg liep en dat hij haar nog achtervolgde. En dat hij weer op een kruispunt ging staan met dat je je afvraagt "op zoek naar meer mot". Ben niet zo snel van meldingen maken, maar er zijn situaties waar ik wel een melding maak bij de politie, algemeen nummer.
En wellicht komt mijn frustratie voort omdat ik dus zelf eens ben aangevallen en er heel wat mensen omheen zaten/stonden en niemand iets deed, ja 1 persoon, die ging iemand halen die gelukkig wel handelde.

Zelf kon ik op dat moment ook niet handelen omdat ik op dat moment even niet wist wat me overkwam, dat voelde ook raar inderdaad. En ook ik ken mensen die volledig dichtklappen in een panieksituatie, dus wat Manuma zegt is ook wel waar.

En wellicht was de situatie dus minder heftig dan ik nu zo lees, dat kan.
Hakkene
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hakkene »

Ik zou tante Annie snel naar de overkant roepen, want we zouden samen op stap en ze had me helemaal niet gezien! Afleiden die hap:)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
kooi
Zeer actief

blondie schreef:Nou ja held, ik geef aan dat ik ook niet onverschrokken zomaar ergens in ga springen. Maar misschien lees ik je verkeerd hoor, maar ik las dat de mevrouw weg liep en dat hij haar nog achtervolgde. En dat hij weer op een kruispunt ging staan met dat je je afvraagt "op zoek naar meer mot". Ben niet zo snel van meldingen maken, maar er zijn situaties waar ik wel een melding maak bij de politie, algemeen nummer.
En wellicht komt mijn frustratie voort omdat ik dus zelf eens ben aangevallen en er heel wat mensen omheen zaten/stonden en niemand iets deed, ja 1 persoon, die ging iemand halen die gelukkig wel handelde.

Zelf kon ik op dat moment ook niet handelen omdat ik op dat moment even niet wist wat me overkwam, dat voelde ook raar inderdaad. En ook ik ken mensen die volledig dichtklappen in een panieksituatie, dus wat Manuma zegt is ook wel waar.

En wellicht was de situatie dus minder heftig dan ik nu zo lees, dat kan.
Kijk dat klinkt al wat minder bestraffend.
Mijn bemoeienis zou het alleen erger hebben gemaakt. Ik zou zowel het baasje als de hond getriggerd hebben. Als de mevrouw was gebeten zou ik onmiddellijk op alle bellen van de flats aan mijn kant van de straat gedrukt hebben met het verzoek 112 te bellen.

En dan over dat die knul weer naar dat kruispunt terug was gegaan, dan had ik de politie moeten bellen en dan wat zeggen? En stel dat de politie ervoor zou uitrukken, wat zouden die dan die knul ten laste kunnen leggen? Dat hij er te lang over deed om over te steken? :U:

Het was een griezelige situatie en die arme vrouw moet wel heel bang geweest zijn, maar het lukte haar prima om zichzelf uit de situatie te redden door kalm door te lopen en verder niet meer te reageren.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

kooi schreef: En dan over dat die knul weer naar dat kruispunt terug was gegaan, dan had ik de politie moeten bellen en dan wat zeggen? En stel dat de politie ervoor zou uitrukken, wat zouden die dan die knul ten laste kunnen leggen? Dat hij er te lang over deed om over te steken? :U:
Nou als de situatie ging zoals jij beschreef dan zou je hem volgens mij bedreiging ten laste kunnen leggen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief

Nanna schreef:
Tineke schreef: Nou als de situatie ging zoals jij beschreef dan zou je hem volgens mij bedreiging ten laste kunnen leggen.
kooi schreef:Gisteravond stapte ik de deur uit voor een vergadering aan de overkant toen ik op de kruising een jonge man zag dralen met een Stafford-achtige hond. Die straalden alle twee een enorme opgefoktheid uit, dus ik durfde niet echt over te steken. Dat had dat meneertje in de gaten die daarop expres daar bleef rondlopen.
Die tok weet dus waar Kooi woont. Leg hem bedreiging ten laste en je kunt er donder op zeggen dat dat later met nog een paar van die kampermuilen terugkomt om je 'een lesje te leren'. Nee, dankuwel.
Dat is wat anders dan wat Kooi zegt want eerst geeft ze aan dat hij bedreigingen uit en dan zegt ze geen melding te kunnen doen omdat er niets was om melding over te doen. Je kunt bovendien anoniem aangifte doen en bij deze situatie waren meer mensen aanwezig begrijp ik.
Afbeelding

Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Nanna schreef:
Tineke schreef: Je kunt bovendien anoniem aangifte doen
Weet je dat zeker? Ik hoor altijd dat mensen geen aangifte willen doen omdat de beschuldigde mag opvragen wie die aangifte gedaan heeft.
Ja, dat is vrij zeker.
https://www.politie.nl/themas/meld-misdaad-anoniem.html
Tineke
Zeer actief

Nanna schreef:
Tineke schreef: Je kunt bovendien anoniem aangifte doen
Weet je dat zeker? Ik hoor altijd dat mensen geen aangifte willen doen omdat de beschuldigde mag opvragen wie die aangifte gedaan heeft.
Je kunt anoniem melding doen , geen aangifte tenzij er sprake is van ernstige bedreiging dan kan anoniem aangifte doen wel.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... de-politie
Afbeelding

Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Fotogravinnetje schreef:In zo'n geval mag je gewoon 112 bellen, hoor
Bellen? Natuurlijk mag je dat. Als je dan verwacht dat ze komen moet ik je teleurstellen want veelal liggen de prioriteiten elders.
http://liefdevoorholland.com/iftarpolitie/
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Wolfsblut schreef:
Bellen? Natuurlijk mag je dat. Als je dan verwacht dat ze komen moet ik je teleurstellen want veelal liggen de prioriteiten elders.
Nee hoor toen ik vorige week tijdens t wandelen belde over 2 gozers die broedende zwanen lastig vielen waren ze er binnen 3 minuten.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
kooi
Zeer actief

Tineke schreef:
Nanna schreef:
Tineke schreef: Nou als de situatie ging zoals jij beschreef dan zou je hem volgens mij bedreiging ten laste kunnen leggen.
kooi schreef:Gisteravond stapte ik de deur uit voor een vergadering aan de overkant toen ik op de kruising een jonge man zag dralen met een Stafford-achtige hond. Die straalden alle twee een enorme opgefoktheid uit, dus ik durfde niet echt over te steken. Dat had dat meneertje in de gaten die daarop expres daar bleef rondlopen.
Die tok weet dus waar Kooi woont. Leg hem bedreiging ten laste en je kunt er donder op zeggen dat dat later met nog een paar van die kampermuilen terugkomt om je 'een lesje te leren'. Nee, dankuwel.
Dat is wat anders dan wat Kooi zegt want eerst geeft ze aan dat hij bedreigingen uit en dan zegt ze geen melding te kunnen doen omdat er niets was om melding over te doen. Je kunt bovendien anoniem aangifte doen en bij deze situatie waren meer mensen aanwezig begrijp ik.
Bewijzen, Tineke, daar gaat het om. Dus die man heeft bedreigingen lopen schreeuwen. En daar zou de politie iets tegen ondernemen? Dat vind ik een naïeve veronderstelling. Mevrouw was doorgelopen en knul stond weer op zijn pestpositie. Heel erg de vraag of hij daar nog steeds had gestaan, wanneer de politie arriveerde. En heel erg de vraag wat die hem ten laste hadden kunnen leggen?

"Echt waar, agent, ik weet niet waar u het over heeft. Ik loop hier gewoon met mijn hondje, niks aan de hand. Hij heeft niet zoveel zin om mee te lopen, hij heeft nogal last van de warmte."

Ik moet melding doen vanwege een mevrouw die al lang doorgelopen is en het risico op me nemen dat het gassie mij daar een volgende keer zou staan opwachten?

Haha en dan noemt iemand mij een moraalsmurf. :mann:
Tineke
Zeer actief

kooi schreef: Bewijzen, Tineke, daar gaat het om. Dus die man heeft bedreigingen lopen schreeuwen. En daar zou de politie iets tegen ondernemen? Dat vind ik een naïeve veronderstelling. Mevrouw was doorgelopen en knul stond weer op zijn pestpositie. Heel erg de vraag of hij daar nog steeds had gestaan, wanneer de politie arriveerde. En heel erg de vraag wat die hem ten laste hadden kunnen leggen?

"Echt waar, agent, ik weet niet waar u het over heeft. Ik loop hier gewoon met mijn hondje, niks aan de hand. Hij heeft niet zoveel zin om mee te lopen, hij heeft nogal last van de warmte."

Ik moet melding doen vanwege een mevrouw die al lang doorgelopen is en het risico op me nemen dat het gassie mij daar een volgende keer zou staan opwachten?

Haha en dan noemt iemand mij een moraalsmurf. :mann:
Bij anonieme melding gaat het niet om bewijzen want die overleg je niet gezien de anonimiteit. Als meerdere mensen er melding van maken dan is er in ieder geval kans dat er meer tegen wordt gedaan dan dat je niks doet. Bovendien is sinds vandaag de nieuwe Asowet in werking gegaan die meer mogelijkheden bied om op te treden tegen bepaald gedrag.
Afbeelding

Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

malinois schreef:
Wolfsblut schreef:
Nee hoor toen ik vorige week tijdens t wandelen belde over 2 gozers die broedende zwanen lastig vielen waren ze er binnen 3 minuten.
Vandaar dat ik "veelal" schreef.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
wilma23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff

Ongelezen bericht door wilma23 »

Ik snap het van 2 kanten wel.

Een melding maken zou goed geweest zijn en als de politie was hadden ze er met zo'n gast wel uitgekomen daar zijn ze voor getraind, maar als deze gozer idd weet waar jij woont en hij zag jou duidelijk dan snap ik ook dat je daar je handen niet aan wilt branden want hj kan het best uitpuzzelen dat jij gebeld hebt of de mevrouw die hij aan het bedreigen was.

Jezelf beschermen is in deze situatie het belangrijkste, niemand heeft er wat aan als je een melding maakt en dat je thuis word lastigevallen of dat je de volgende keer buiten komt en gebeten word, of je eigen hond word gegrepen. De situatie erger maken helpt ook niet.
Dat je niks kon doen terwijl je daar liep zal die mevrouw ook snappen, jij hebt ook geen danoontje super power en kan zo'n opgefokte gozer aan met opgefokte hond.
kooi
Zeer actief

wilma23 schreef:Ik snap het van 2 kanten wel.

Een melding maken zou goed geweest zijn en als de politie was hadden ze er met zo'n gast wel uitgekomen daar zijn ze voor getraind, maar als deze gozer idd weet waar jij woont en hij zag jou duidelijk dan snap ik ook dat je daar je handen niet aan wilt branden want hj kan het best uitpuzzelen dat jij gebeld hebt of de mevrouw die hij aan het bedreigen was.

Jezelf beschermen is in deze situatie het belangrijkste, niemand heeft er wat aan als je een melding maakt en dat je thuis word lastigevallen of dat je de volgende keer buiten komt en gebeten word, of je eigen hond word gegrepen. De situatie erger maken helpt ook niet.
Dat je niks kon doen terwijl je daar liep zal die mevrouw ook snappen, jij hebt ook geen danoontje super power en kan zo'n opgefokte gozer aan met opgefokte hond.
Nou precies.
Ik weet niet wie de mevrouw is, of waar ze woont. Ik weet niet wie die knul is, of waar hij woont.
En dan de politie laten uitrukken terwijl de kans zeer groot was, dat hij daar echt niet meer stond als ze arriveerden?

Ik begrijp dit hardnekkige volhouden niet dat er tóch gemeld had moeten worden.

Ik open dit topic om mijn verhaal te doen over een bizarre gebeurtenis op straat, niet om vervolgens gekapitteld te worden over wat ik had moeten doen,
waardoor het verhaal zijn betekenis verliest. :U:
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Ik snap ook dat je geen melding maakte hoor. Je zou het opzich wel kunnen doen, ook alsnog, want wie weet loopt er al een dossier over een man met pitbull die voorbijgangers lastig valt, daarvoor hoef je niet te weten wie hij was of waar hij woont. Een goeie beschrijving is ook prima dan. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het niet doet, want er is niet écht iets gebeurt. En gekken kom je overal tegen, niet alles waarbij er per saldo niet echt iets fout is gegaan is het vermelden waard, zeker niet als het een incident is. Ik heb zelf dus onlangs in het park ook een aanvaring gehad met een pitbullmeneer die mij bedreigde en daar heb ik pas de tweede keer melding van gemaakt, omdat het de eerste keer een incident was wat nog kan liggen aan een slechte dag of wat dan ook, maar de tweede keer niet meer, dan zegt het echt iets over hem. En dat is ook al heel anders want dan gaat het om een plek waar je dagelijks komt, waar je die vent elke keer tegen het lijf kunt lopen, wiens hond een gevaar is voor jou én jouw hond, bovendien gaat het dan om mij ipv om iemand anders. Als die mevrouw die lastiggevallen werd er behoefte aan heeft kan ze natuurlijk zelf melding doen, misschien heeft ze dat wel gewoon gedaan.
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

malinois schreef:
Wolfsblut schreef:

Nou ik wacht nog steeds op de politie en een telefoontje van ze nadat ik vorig jaar serieus bedreigd werd door een stel gasten

Heb t vanuit Mn vorige werk ook vaak zat meegemaakt dat de situatie bedreigend was en ze gewoonweg niet kwamen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
kooi
Zeer actief

Vriendje van mijn dochter is onlangs bij het uitgaan om niks van zijn fiets getrokken en samen met een maatje in elkaar geschopt. Ook in zijn gezicht. Daarbij is zijn neus gebroken. Hebben aangifte gedaan, want ze wisten wie het waren. Kreeg bericht van de politie dat die niets met de aangifte gingen doen. Het incident was niet ernstig genoeg en ze hadden het te druk...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”