Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tyson naam gaat nog veranderen naar iets wat bij Truus past
De kennismaking met de dames ging heel goed er zit nog wel wat werk aan Tyson want hij luistert niet en vreet stront, maar voor de rest is het een keileuk hondje
Is dat een Duitse jachtterrier? Dan heb je een leuke set terriertjes.
Bas en Tom lijken ook op terriertjes en ik moet zeggen dat ik de smaak wel te pakken heb. Dat hondje dat je daar hebt is werkelijk een plaatje
Ik heb voor we Tom namen ook gekeken naar een jachtterrier die hier in het lokale asiel zat. Zou uitermate lief en sociaal zijn maar zat vol littekens op zijn poten en gezicht dus ik durfde het niet aan met hem. Leek me een killer in de dop of een knokker. Was gevonden dus achtergrond onbekend. Maar een plaatje net als die van jou
Laatst gewijzigd door laeken op 28 jun 2017 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
laeken schreef:Is dat een Duitse jachtterrier? Dan heb je een leuke set terriertjes.
Bas en Tom lijken ook op terriertjes en ik moet zeggen dat ik de smaak wel te pakken heb. Dat hondje dat je daar hebt is werkelijk een plaatje
Ik heb voor we Tom namen ook gekeken naar een jachtterrier die hier in het lokale asiel zat. Zou uitermate lief en sociaal zijn maar zat vol littekens op zijn poten en gezicht dus ik durfde het niet aan met hem. Leek me een killer in de dop of een knokker. Was gevonden dus achtergrond onbekend. Maar een plaatje net als die van jou
Bedankt of het een echte is weet ik niet, hij is wel heel sociaal en heel stabiel voor zover ik meemaak vandaag, een hondje die je de pis niet lauw maakt ik hoop dat het een gouden match met Truus wordt, die ook heel sociaal is gelukkig, we gaan het beleven.
Leuk hondje en nee het is geen "Tyson"
Willie? ik had vroeger een oom en tante die Truus en Willie heten.... dus als ik Truus hoor denk ik daar automatisch Willie bij
Nou hij graaft enorme gaten in de tuin Truus wil nog niet echt met hem spelen en gek genoeg vindt Madam hem wel leuk hij test alles in huis op terrierproef dat gaat nog wat worden en luistert gewoon niet als in niet .
Ha! Ik zat met kloppend hart je pb te openen haha, was helemaal plaatsvervangend gespannen of het gelukt was . Ik hoop dat het gaat/blijft klikken met het drietal !
billy schreef:Nou hij graaft enorme gaten in de tuin Truus wil nog niet echt met hem spelen en gek genoeg vindt Madam hem wel leuk hij test alles in huis op terrierproef dat gaat nog wat worden en luistert gewoon niet als in niet .
Hahahahaha . Veel plezier hè . Leuk dat Madam hem ziet zitten, nu Truus nog maar dat komt vast goed .
Ik zit aan Dirk te denken, heb dat ook met Truus als ze echt moet komen roep ik Terrruuusss en dan komt ze altijd dat kan ook met Dirk Dirrrreeekkkk
En zo dromen we verder
Hij lijkt me leuk!
Niks voor mij zo'n druk ding, maar als jij/jullie er maar blij van worden.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017 Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
Het is een plaatje, laat hem gewoon zelf zijn eigen naam uitkiezen haha heeft bij Ziggy ook zo gewerkt, hij luisterde naar geen enkele naam maar naar Ziggy gelijk wel haha raar volkje die terriērs.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite