Ik ben zó verzot op teckels en weet dat ze risico op hernia's hebben. Maar ik dacht veiliger te zitten met mijn mislukte hogere poten buitenlander.
Niet dus, zaterdag en zondag had Mies pijn en ongemak maar rende nog wel lekker mee op de wandeling. Ik dacht dat ze wellicht wat buikpijn had ofzo.
Maar helaas, zondagavond dan toch zwakte aan haar achterpoten. Gelijk op rust gezet maar maandagochtend kon ze alleen nog zwabberend een paar meter lopen als ik haar overeind hield
Pijn leek ze nu niet meer te hebben gelukkig en ze kon vanmorgen al weer wat meer lopen en makkelijker plassen dus ik heb goede hoop op herstel. Maar ze vindt de verplichte rust nu zo erg
En de zorgen zullen nu blijven natuurlijk. Hoeveel moet ik haar nu tegen haarzelf in bescherming gaan nemen?
Ze heeft van de dierenarts rimadyl en vetranquil gekregen. De vetranquil is wel heftig maar ze doet zelf niet rustig in de bench en voor herstel moet ze echt rusten nu.
En zelfs met hangende ogen van de vetranquil bleef ze net joelen totdat ik een rondzoemende vlieg had gevangen en als lekker hapje aan haar had gegeven (