Ik kan je geen goed advies geven de breuken die ik heb meegemaakt waren volgens mij toch net even anders het waren ook niet mijn honden.
Ik wil je wel sterkte wensen en als advies er een andere dierenarts nog eens naar laten kijken.
Beterschap!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
aangereden...
Moderator: moderatorteam
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- Lot
- Actief
- Contacteer:
Ik heb wel ervaring met een pup met een gebroken heupkop. De dierenarst vond t allemaal wel meevallen en zei me ook niet te hoeven opereren als mijn hond zijn poot weer ging gebruiken. Dat ging hij dus ook doen, maar na een paar weken beet hij me toen ik hem wilde borstelen. (waarschijnlijk is hij van de bank gedondert) Weer naar de dierenarts die me een aanstelster vond. Hij vond het weer niet nodig iets te doen. Toen ben ik naar een andere dierenarts gegaan en die voelde en zei meteen dat het mis was. Ze zou foto's maken en als die niet goed waren meteen de hond opereren. Zijn heupkop was dus helemaal doorgebroken. Die is verwijderd en hij heeft de rest van zijn leven doorgebracht zonder heupkop. Hij is 14 jaar geworden en heeft nooit meer pijn gehad. Wel bleef het altijd een dun heupje en was deze mnder ontwikkeld qwa spieren.

- alma
- Zeer actief
aangereden
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik wil je sterkte wensen en beterschap voor je puppy :p:

Groetjes van Alma