Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorstellen vanuit Hongarije
Moderator: moderatorteam
- Toppie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 2 herder mixen en een labrador mix
- Aantal honden: 3
Voorstellen vanuit Hongarije
Hallo Allemaal,
Ik heb mij hier al eens eerder aangemeld maar kon helaas niet meer via die gebruikersnaam erop komen. Dus vandaar een nieuwe naam.
Ik ben Sylvia en woon samen met mijn partner in Hongarije.
Momenteel heb ik (maar) 1 hond, Toppie is een herdermix van ongeveer 8 jaar inmiddels.
Ik kom van een roedel af van 5 maar door ziekte, ouderdom en bemiddeling nu tot 1 gereduceerd.
Na veel heen en weer gereis tussen Nederland en Hongarije, maar ook met de camper op pad geweest door Europa zijn we nu weer in Hongarije gesetteld, in het zuiden tegen de Kroatische grens aan.
Hier hebben we 2 vakantiehuizen wat we gaan verhuren en leggen hierbij de focus op honden eigenaren en fiets liefhebbers, dus wie een vakantieadres zoekt iedereen is welkom!
Ook wil ik al het wat minder druk wordt in de winter als gastgezin functioneren voor honden die van straat komen of uit het asiel/doding en eerst een periode in een huis logeren om de alledaagse dingen aan te leren en gedrag problemen proberen aan te pakken.
Mijn overtuiging is dat honden elkaar meer kunnen leren dan mensen. Ik denk dat mijn hond een hele goede leraar kan zijn voor de bange / angstige honden.
Ik heb mij hier al eens eerder aangemeld maar kon helaas niet meer via die gebruikersnaam erop komen. Dus vandaar een nieuwe naam.
Ik ben Sylvia en woon samen met mijn partner in Hongarije.
Momenteel heb ik (maar) 1 hond, Toppie is een herdermix van ongeveer 8 jaar inmiddels.
Ik kom van een roedel af van 5 maar door ziekte, ouderdom en bemiddeling nu tot 1 gereduceerd.
Na veel heen en weer gereis tussen Nederland en Hongarije, maar ook met de camper op pad geweest door Europa zijn we nu weer in Hongarije gesetteld, in het zuiden tegen de Kroatische grens aan.
Hier hebben we 2 vakantiehuizen wat we gaan verhuren en leggen hierbij de focus op honden eigenaren en fiets liefhebbers, dus wie een vakantieadres zoekt iedereen is welkom!
Ook wil ik al het wat minder druk wordt in de winter als gastgezin functioneren voor honden die van straat komen of uit het asiel/doding en eerst een periode in een huis logeren om de alledaagse dingen aan te leren en gedrag problemen proberen aan te pakken.
Mijn overtuiging is dat honden elkaar meer kunnen leren dan mensen. Ik denk dat mijn hond een hele goede leraar kan zijn voor de bange / angstige honden.
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Re: Voorstellen vanuit Hongarije
Welkom!
Leuke naam Toppie
Leuke naam Toppie

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising en podenco(kruising)
- Aantal honden: 2
Wat leuk! Welkom!
- Toppie
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 2 herder mixen en een labrador mix
Dank je wel, mijn advertentie van de vakantieadressen staan nu op de rommelmarkt!