Het is onzin natuurlijk maar ik kwam hem tegen op FB en ik heb me rot gelachen.
Mensen hebben het niet door en lezen de laatste alinea niet dus er is dikke paniek
Moderator: moderatorteam
Ja maar je kunt er voor wat betreft te dik zijn geen maximum gewicht op zetten.~Suzanne~ schreef:Ik wou dat het geen onzin was ;-((
Suzanne
Stop calling it “bone” and call it what it is … fat!
Dat weet ik hoor, en ik weet ook dat bouw bedrieglijk kan zijn maar soms zie ik honden dat ik denk.. "het mag minder"...samantha! schreef:Ja maar je kunt er voor wat betreft te dik zijn geen maximum gewicht op zetten.~Suzanne~ schreef:Ik wou dat het geen onzin was ;-((
Suzanne
Er zijn ook zat honden die niet te dik zijn maar wel boven dat gewicht uitkomen, gewoon alleen al omdat dat hun bouw is.
Vooral bij de reuen zijn er denk ik nog maar weinig in de showwereld die onder die 36kg wegen, niet omdat ze persee te dik zijn maar wel omdat ze zwaar gebouwd zijn.
Ohja, die zie ik ook helaas.~Suzanne~ schreef:Dat weet ik hoor, en ik weet ook dat bouw bedrieglijk kan zijn maar soms zie ik honden dat ik denk.. "het mag minder"...samantha! schreef:Ja maar je kunt er voor wat betreft te dik zijn geen maximum gewicht op zetten.~Suzanne~ schreef:Ik wou dat het geen onzin was ;-((
Suzanne
Er zijn ook zat honden die niet te dik zijn maar wel boven dat gewicht uitkomen, gewoon alleen al omdat dat hun bouw is.
Vooral bij de reuen zijn er denk ik nog maar weinig in de showwereld die onder die 36kg wegen, niet omdat ze persee te dik zijn maar wel omdat ze zwaar gebouwd zijn.
suzanne