Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Basic Vets
Moderator: moderatorteam
- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Basic Vets
Alle inentingen maar 19,95 euro incl. gezondheidscheck en nog meer veel goedkoper dan elders.
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar ik kan het addertje onder het gras nog niet vinden......
https://www.basicvets.nl/
Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar ik kan het addertje onder het gras nog niet vinden......
https://www.basicvets.nl/
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
- Donkere Dame
- Actief
- Aantal honden: 1
Re: Basic Vets
Ik ook niet.
Kom er al bijna een jaar.....
Kom er al bijna een jaar.....
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ik kom daar ook, alleen niet voor de entingen want die vind ik niet nodig, prima DA voor een schappelijk prijs.

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Ik wou dat er ook zoiets in Groningen zat!
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja dat is er een nieuwe d.a. praktijk bij industrieterrein vlakbij de hoogte, speciaal voor mensen met weinig koopkracht. Weet ff de naam niet...mijke schreef:Ik wou dat er ook zoiets in Groningen zat!
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
-
Sandra&co
Voor de geïnteresseerden is er ook zoiets goedkoops in Eindhoven, maar daar kost het wel iétsje meer: €26,95. Nog zeker niet duur, maar goedkoper dan de €65,- die ik de vorige keer voor een enting mocht aftikken 
-
Neeltje
Dat heb ik er nog nooit voor betaald. Ik ben iets rond de €35 kwijt bij Maarten Kappen. Bedoel jij het dierenziekenhuis op de Marconilaan?Sandra&co schreef:Voor de geïnteresseerden is er ook zoiets goedkoops in Eindhoven, maar daar kost het wel iétsje meer: €26,95. Nog zeker niet duur, maar goedkoper dan de €65,- die ik de vorige keer voor een enting mocht aftikken
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
MaxiDier is dat.runninggirl schreef:Ja dat is er een nieuwe d.a. praktijk bij industrieterrein vlakbij de hoogte, speciaal voor mensen met weinig koopkracht. Weet ff de naam niet...mijke schreef:Ik wou dat er ook zoiets in Groningen zat!

- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
IK was alleen voor ziekte van WEil al 42 euro kwijt!!
- Jolande1961
- Zeer actief
Hier in Breda zit Petsfit, inenten kost 26,95 en elk 2e dier 16,95. Deze zit ook in Eindhoven.
- Ody
- Zeer actief
Ik zelfs 46 euro nog wat, beetje balen dat ik dit tegen kwam vlak nadat ik Sira heb laten vaccineren.Nel schreef:IK was alleen voor ziekte van WEil al 42 euro kwijt!!
Volgend jaar weer tijd om te titeren, maar dan ga ik in ieder geval de Weil zeker daar halen.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
-
Sandra&co
Die bedoelde ik ook, helemaal geen naam bij gezet zie ik nou. Lekker behulpzaam ben ikJolande1961 schreef:Hier in Breda zit Petsfit, inenten kost 26,95 en elk 2e dier 16,95. Deze zit ook in Eindhoven.
- janeway
- Zeer actief
Ranzijn heeft hier ook een DA, voor de grote cocktail en rabiës betaalde ik 45 euro. Incl kleine controle.
- DesireeB
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik ga voor de entingen en simpelen dingen naar Dierenkliniek waterland in Purmerend.
Die zijn aanzienlijk goeiekoper dan alles bij ons in de buurt. Alleen voor het echte werk ga ik naar dierenkliniek stedebroec. Dus de wat ingewikkelder zaken bedoel ik dan.
Cocktailentingen bij waterland zijn € 30,- voor 1 hond maar als je met meer dan 1 komt is het 25 per hond.
Die zijn aanzienlijk goeiekoper dan alles bij ons in de buurt. Alleen voor het echte werk ga ik naar dierenkliniek stedebroec. Dus de wat ingewikkelder zaken bedoel ik dan.
Cocktailentingen bij waterland zijn € 30,- voor 1 hond maar als je met meer dan 1 komt is het 25 per hond.
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
Oh thnx, ff gezocht en het is stichting Maxidier. Echt lage prijzen zie ik op hun site! Echt wel dat ik voortaan daar heen ga!runninggirl schreef:Ja dat is er een nieuwe d.a. praktijk bij industrieterrein vlakbij de hoogte, speciaal voor mensen met weinig koopkracht. Weet ff de naam niet...mijke schreef:Ik wou dat er ook zoiets in Groningen zat!