Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Je zal er lopen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

mosquito1980
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Aantal honden: 1

Re: Je zal er lopen

Ongelezen bericht door mosquito1980 »

Triest weer :(
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ze hadden de eigenaar ook neer moeten knallen, kan er niet meer van maken, wat een baal hooi
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

Wat een idioot zeg, die zul je maar tegenkomen :80:
Afbeelding
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Pfft wat een achterlijke mongool ben je dan. Sowieso, denk je ff stoer te zijn met je pitbulls, maar resultaat is wel dat er mensen gewond zijn, jij gevangen zit, en je al je honden kwijt bent. Hoe laag moet je ego zijn dat dat het waard is zeg. Triest.

Dit leert je ook wel dat je er maar beter gewoon niks van kunt zeggen als iemand met zijn pitbull los ergens loopt en jou lastig valt. Ik heb hier zelf ook wel eens een kerel gevraagd zijn pitbull/staffordweetikveel bij zich te roepen omdat die kwam patsen bij Oor. Toen kreeg ik een onwijs grote bek, die man was helemaal opgefokt, en als resultaat die hond dus ook. Toen heb ik echt peentjes gescheten, en daarnaast voelde ik me ook schuldig tegenover Oor, want ik had het gevoel dat ik Oor, door haar te willen beschermen, juist in een gevaarlijke situatie had gebracht. Echt niet tof. Dat doe ik nooit weer dus.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Wat een ongelooflijke hufter. En al denk dat het beter is dat deze honden afgemaakt zijn, heb ik toch zielsmedelijden met ze. Zij zijn net zo goed slachtoffer in deze situatie en hebben er ook niet om gevraagd om in de handen van zo'n eikel te vallen.
Ik mag hopen dat die vent een flinke gevangenisstraf en een enorme boete krijgt.
Afbeelding
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Maar eigenlijk is dat toch raar mijke? Je moet je hond dan maar lastig laten vallen met alle gevolgen van dien als je hond lelijk gaat doen en die andere hond er op reageert. Omdat die debielen zo raar en eng gaan doen als je ze vraagt om zich gewoon te gedragen.

En wat een debiel in dat filmpje zeg. Zo vaak gevraagd weg te gaan en maar stoer willen doen. En als de politie dan je honden dood schiet gaan janken. Wat had je dan verwacht als je ze loopt op te focken waardoor ze gaan bijten. Politie die snoepjes strooiend aankomt en daarna die lieve schatten met een eenhoorn komt vangen ofzo? Mijn god.
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

lekker dan, kom je net met je honden aanlopen :80: :80:
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Hippo »

Bah wat een walgelijke vent. Met z'n 'pack' vage bulldogachtigen en beetje popiejopie gaan doen terwijl mensen worden gehapt. Als je je verdedigt en zo'n happer een kets met een stoel geeft heb je die vent nog in je nek ook :piew:
mijke schreef: Dit leert je ook wel dat je er maar beter gewoon niks van kunt zeggen als iemand met zijn pitbull los ergens loopt en jou lastig valt. Ik heb hier zelf ook wel eens een kerel gevraagd zijn pitbull/staffordweetikveel bij zich te roepen omdat die kwam patsen bij Oor. Toen kreeg ik een onwijs grote bek, die man was helemaal opgefokt, en als resultaat die hond dus ook. Toen heb ik echt peentjes gescheten, en daarnaast voelde ik me ook schuldig tegenover Oor, want ik had het gevoel dat ik Oor, door haar te willen beschermen, juist in een gevaarlijke situatie had gebracht. Echt niet tof. Dat doe ik nooit weer dus.
Ik heb dit soms ook op het strand. Als Sjonnie en Anita met hun stoere, niet luisterende hond ( variërend van stafford tot ambull, boerboel tot rottweiler) gezellig los laten op het strand en vervolgens op jou honden wil klappen / klapt. Zo'n hond krijgt van mij direct een kennismaking met de musketon of mijn voet. En dan krijg je zo'n idiote eigenaar die jou wel eens even in elkaar wil stompen, omdat je je honden verdedigd tegen de zijne :roll: . Gelukkig heb ik dan 1 of 2 mechels die dan ineens hun andere kant laten zien zodat ze afdruipen, maar dat kan je van de meeste huishonden niet verwachten.
Ze zouden blij moeten zijn dat mijn roedel/ duo niet hun hond versnipperd, maar dat kwartje wil niet vallen.
mijke
Zeer actief

Feather__ schreef:Maar eigenlijk is dat toch raar mijke? Je moet je hond dan maar lastig laten vallen met alle gevolgen van dien als je hond lelijk gaat doen en die andere hond er op reageert. Omdat die debielen zo raar en eng gaan doen als je ze vraagt om zich gewoon te gedragen.
Ja natuurlijk is het raar, het slaat nergens op! Zojuist in het park kwam ik die flapdrol ook weer tegen. Sinds dat voorval heb ik telkens als ik hem in de verte aan zag komen Oor aangelijnd en ben ik de andere kant opgelopen. Boodschap duidelijk lijkt me. Maar soms zie ik hem niet ver van tevoren aankomen, vanmiddag ook. En om een of andere reden blijft hij als hij mij ziet altijd staan zodra hij bij me is. Hij zegt niks, doet ook niks, hij blijft gewoon staan tot ik met Oor de andere kant opgelopen ben. Alsof hij wil zeggen "ik ga lekker niet voor jou aan de kant" ofzo. Echt sneu pesterig gedrag. Dan spoor je toch niet?
mijke
Zeer actief

Hippo schreef:Bah wat een walgelijke vent. Met z'n 'pack' vage bulldogachtigen en beetje popiejopie gaan doen terwijl mensen worden gehapt. Als je je verdedigt en zo'n happer een kets met een stoel geeft heb je die vent nog in je nek ook :piew:
mijke schreef: Dit leert je ook wel dat je er maar beter gewoon niks van kunt zeggen als iemand met zijn pitbull los ergens loopt en jou lastig valt. Ik heb hier zelf ook wel eens een kerel gevraagd zijn pitbull/staffordweetikveel bij zich te roepen omdat die kwam patsen bij Oor. Toen kreeg ik een onwijs grote bek, die man was helemaal opgefokt, en als resultaat die hond dus ook. Toen heb ik echt peentjes gescheten, en daarnaast voelde ik me ook schuldig tegenover Oor, want ik had het gevoel dat ik Oor, door haar te willen beschermen, juist in een gevaarlijke situatie had gebracht. Echt niet tof. Dat doe ik nooit weer dus.
Ik heb dit soms ook op het strand. Als Sjonnie en Anita met hun stoere, niet luisterende hond ( variërend van stafford tot ambull, boerboel tot rottweiler) gezellig los laten op het strand en vervolgens op jou honden wil klappen / klapt. Zo'n hond krijgt van mij direct een kennismaking met de musketon of mijn voet. En dan krijg je zo'n idiote eigenaar die jou wel eens even in elkaar wil stompen, omdat je je honden verdedigd tegen de zijne :roll: . Gelukkig heb ik dan 1 of 2 mechels die dan ineens hun andere kant laten zien zodat ze afdruipen, maar dat kan je van de meeste huishonden niet verwachten.
Ze zouden blij moeten zijn dat mijn roedel/ duo niet hun hond versnipperd, maar dat kwartje wil niet vallen.
Ja, maar je snapt toch wel dat zij alle recht hebben van de wereld, en wij 0? Omdat wij wij zijn en niet zij. Zeg maar. Logisch toch?
Lanavandevledders
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler

Ongelezen bericht door Lanavandevledders »

vindt het altijd zo ontzettend jammer, dat de honden altijd de dupe worden, van dit soort stomme eigenaren, die geen hond op kunnen en willen voeden,
alleen maar stoer willen doen en showen dat ze een stoere hond hebben. [ondertussen zijn zulke eigenaren zelf heel onzeker,laf en angstig] terwijl er tussen dit soort rassen merendeels veel lieve dieren zitten, ze bezorgen zo het hele ras een slechte naam.
er zullen heus wel uitzonderingen tussen zitten, maar over het algemeen, meen ik dat de mens de boel vernield.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Wat dénkt zo'n vent...wat gaat er toch in zo'n kop om dat je met 5 van die honden los door een winkelstraat gaat sjouwen :oohja:
Ody
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ody »

Mijn hart huilt voor die arme honden, compleet verkloot en nu op een rotmanier aan hun einde gekomen door zo'n eikel met een klein piemeltje! :jank:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Sandra&co schreef:Wat dénkt zo'n vent...wat gaat er toch in zo'n kop om dat je met 5 van die honden los door een winkelstraat gaat sjouwen :oohja:
wat Cesar kan, kan ik ook en het zijn niet de honden, het komt door al die andere mensen :engel: :piew:
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Hopen dat die vent geen honden meer mag houden. Maarja...

Hier in Australie zie je dit trouwens echt nergens. Nu is het land bizar groot en heeft het zo ongeveer hetzelfde aantal inwoners als Nederland, maar toch. Ook in de grotere steden niet. Alles loopt netjes aan de lijn waar dit moet, iedereen ruimt de poep van hun hond op en minder vriendelijke honden hebben netjes een muilkorf aan. Wel een bijzonder verschil vind ik. Waarom zou dat in Nederland nou niet gewoon kunnen? Hier lopen vast ook wel malloten rond.

Maargoed, dat is met rijden hetzelfde. Iedereen houdt zich gewoon aan de snelheid en regels. Al zijn ze hier ook mega afhankelijk van een auto, en zijn ze heel streng als je je niet aan de regels houdt ;) Misschien is dat het. Strengere regels.
Ήυs
Zeer actief

Hopen dat die vent geen honden meer mag houden. Maarja...

Hier in Australie zie je dit trouwens echt nergens. Nu is het land bizar groot en heeft het zo ongeveer hetzelfde aantal inwoners als Nederland, maar toch. Ook in de grotere steden niet. Alles loopt netjes aan de lijn waar dit moet, iedereen ruimt de poep van hun hond op en minder vriendelijke honden hebben netjes een muilkorf aan. Wel een bijzonder verschil vind ik. Waarom zou dat in Nederland nou niet gewoon kunnen? Hier lopen vast ook wel malloten rond.

Maargoed, dat is met rijden hetzelfde. Iedereen houdt zich gewoon aan de snelheid en regels. Al zijn ze hier ook mega afhankelijk van een auto, en zijn ze heel streng als je je niet aan de regels houdt ;) Misschien is dat het. Strengere regels.
Lizzie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Poedel

Ongelezen bericht door Lizzie. »

Ήυs schreef:Hopen dat die vent geen honden meer mag houden. Maarja...

In Australie hebben ze een heel andere mentaliteit, hier in het los geslagen nederland met 100duizend kansen beleid zal dat nooit gaan werken :ugh:
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Lizzie. schreef:

In Australie hebben ze een heel andere mentaliteit, hier in het los geslagen nederland met 100duizend kansen beleid zal dat nooit gaan werken :ugh:
Ik vrees het ook niet :schrik:
Cowboy_Bebop
Actief

Ongelezen bericht door Cowboy_Bebop »

Sandra&co schreef:Wat dénkt zo'n vent...wat gaat er toch in zo'n kop om dat je met 5 van die honden los door een winkelstraat gaat sjouwen :oohja:
Compleet wereldvreemd noem ik dat. Die vent is ook zo opgehitst dat hij het probleem niet eens ziet. En dan maar huilen dat 2 honden door de politie neergeschoten worden.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:schrik: Bereid je dan maar voor, het is hier heel snel achteruit gegaan.
Wij lopen in ieder geval niet meer lekker, in het weekend maar gewoon helemaal niet meer. Je struikelt over de rothonden.
Het is dat het voor ons maar tijdelijk is.

http://www.hvzeeland.nl/nieuws/32155-ho ... paign=home
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Nanna schreef:Gewoon die hele klotevechthonderij straal verbieden. Weg ermee. Die beesten dienen toch geen enkel ander nut dan het oppoetsen van het image van de baas. Of het wordt ingezet in de illegale vechthondcircuits.

Ik denk dat al 95% van de incidenten scheelt.

Goh wat een lol.
DesireeB
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Bulldog & Kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door DesireeB »

Nanna schreef:Gewoon die hele klotevechthonderij straal verbieden. Weg ermee. Die beesten dienen toch geen enkel ander nut dan het oppoetsen van het image van de baas. Of het wordt ingezet in de illegale vechthondcircuits.

Ik denk dat al 95% van de incidenten scheelt.
Beetje kort door de bocht dit.
Dus als ik Droef niet gebruik als pikverlenger(ja ja, heb ik nodig want ik heb er zelf geen) dan zet ik hem in voor illigale gevechten? :hmmm:

Verder is die vent duidelijk niet goed in zijn bovenkamer. Als hij gewoon doorgelopen was met zijn honden was er niks gebeurd vermoed ik zo. Ik zie namelijk op de filmpjes niet direct een stel agressievelingen maar honden die wel steeds verder opgehitst worden door de hele situatie.

Overigens zijn het volgens mij allemaal OEBS of iets dat er op moet lijken.
Afbeelding
My heart will always wear the pawprints left by you.
Biothane
WashBar
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Ligt het aan mij of zien die honden er niet eens zo extreem opgefokt uit. Ja, ze zijn onrustig, ze rennen rond, ze blaffen veel, en heb ze inderdaad wel zien happen. Maar ik zie hier niet de doldwaze killers die ze kunnen worden. Het ziet er echt uit alsof ze zelf ook niet helemaal weten wat ze moeten doen, maar absoluut geen blinde razernij.

Die man is natuurlijk een complete idioot, staat een partijtje ruzie te zoeken, het is zijn gedrag die die honden zo onrustig maakt. Als hij gewoon was weggegaan, waren die honden gewoon meegelopen en was er niks aan de hand geweest. En dan een partij gaan zitten janken om zijn honden.

Nu vind ik zo'n roedel ook écht doodeng, ze kúnnen elkaar volledig over de rooie helpen en dan zijn ze dus echt niet meer te stoppen.

Ik vind het wel sneu dat die honden het met de dood hebben moeten bekopen omdat hun baas zo'n idioot is.
Afbeelding
Sandra&co

Shiloh86 schreef:Ligt het aan mij of zien die honden er niet eens zo extreem opgefokt uit. Ja, ze zijn onrustig, ze rennen rond, ze blaffen veel, en heb ze inderdaad wel zien happen. Maar ik zie hier niet de doldwaze killers die ze kunnen worden. Het ziet er echt uit alsof ze zelf ook niet helemaal weten wat ze moeten doen, maar absoluut geen blinde razernij.
Zeker die wit/bruine hond die op een gegeven moment vóor die vrouw loopt. Die ziet er zelfs (in mijn ogen) vriendelijk uit. Komt even hoi zeggen op een ongeremd lompe Bulldoggen-manier.

MAAR. Ik denk dat ik ook erg ongelukkig zou worden als ik dit niet vanaf een schermpje, maar in levende lijven zou meemaken. Als er zo'n grote roedel om je heen loopt druk te doen, kan dat erg bedreigend overkomen.
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Sandra&co schreef:
MAAR. Ik denk dat ik ook erg ongelukkig zou worden als ik dit niet vanaf een schermpje, maar in levende lijven zou meemaken. Als er zo'n grote roedel om je heen loopt druk te doen, kan dat erg bedreigend overkomen.
Oh absoluut!

Het maakt alleen maar extra duidelijk dat deze situatie puur en alleen aan de eigenaar te wijten is.
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

dagmar88 schreef:

:schrik: Bereid je dan maar voor, het is hier heel snel achteruit gegaan.
Wij lopen in ieder geval niet meer lekker, in het weekend maar gewoon helemaal niet meer. Je struikelt over de rothonden.
Het is dat het voor ons maar tijdelijk is.

http://www.hvzeeland.nl/nieuws/32155-ho ... paign=home
Ik las het al ja! Jammer :( In Ritthem viel het doorgaans nog wel redelijk mee. Geen combinatie san honden die ik ken trouwens.
Ήυs
Zeer actief

Shiloh86 schreef:Ligt het aan mij of zien die honden er niet eens zo extreem opgefokt uit. Ja, ze zijn onrustig, ze rennen rond, ze blaffen veel, en heb ze inderdaad wel zien happen. Maar ik zie hier niet de doldwaze killers die ze kunnen worden. Het ziet er echt uit alsof ze zelf ook niet helemaal weten wat ze moeten doen, maar absoluut geen blinde razernij.

Die man is natuurlijk een complete idioot, staat een partijtje ruzie te zoeken, het is zijn gedrag die die honden zo onrustig maakt. Als hij gewoon was weggegaan, waren die honden gewoon meegelopen en was er niks aan de hand geweest. En dan een partij gaan zitten janken om zijn honden.

Nu vind ik zo'n roedel ook écht doodeng, ze kúnnen elkaar volledig over de rooie helpen en dan zijn ze dus echt niet meer te stoppen.

Ik vind het wel sneu dat die honden het met de dood hebben moeten bekopen omdat hun baas zo'n idioot is.
Nou dat zie ik helemaal niet. Ik zie honden die even komen controleren en als er maar 1 ding verkeerd gaat dan breekt de hel los.
Feather__
Zeer actief

Ongelezen bericht door Feather__ »

Dees en Maylo schreef:
Overigens zijn het volgens mij allemaal OEBS of iets dat er op moet lijken.
Staat nu in het artikel dat het amerikaanse bulldogs zijn. Eerder was het kruising amerikaanse bulldogs x argentijnse dog.

Maar volgens de politie waren het pitbulls :mrgreen:
Afbeelding
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

Wat een debiel zeg, het zou je buurman zijn.
Sandra&co

Feather__ schreef:
Staat nu in het artikel dat het amerikaanse bulldogs zijn. Eerder was het kruising amerikaanse bulldogs x argentijnse dog.

Maar volgens de politie waren het pitbulls :mrgreen:
Het zijn hoe dan ook Pitbulls ;) Geen American Pitbull Terrier, maar toch wel Pitbulls.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”