Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Materiaal Bungee speelgoed.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maartje
Zeer actief

Materiaal Bungee speelgoed.

Ongelezen bericht door Maartje »

Wie weet hoe het holle touw/ lint heet bij deze speeltjes? Ik kan het zelf niet vinden en ik heb het bij een paar fournituren winkels gevraagd, die kennen het ook niet. Mijn hond is gek op die dingen, maar ik raak ze wel eens kwijt :mep: En ik kan dit zelf ook makkelijk maken met het juiste materiaal.

Afbeelding
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Re: Materiaal Bungee speelgoed.

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Dat is toch met elastiek? Geen idee of je dat los kunt kopen?!

Suzanne
Maartje
Zeer actief

Mizzsylver schreef:volgens mij nylon: https://www.strapworks.com/Tubular_Webbing_s/62.htm
Je link opent niet, maar ik heb even gezocht op Tubular webbing en dat is het inderdaad!

~Suzanne~ schreef:Dat is toch met elastiek? Geen idee of je dat los kunt kopen?!

Suzanne
Het is een hol nylon band, waar je zelf nog een elastiek door moet doen en dan nog trek gedeelte eraan en dan ben je klaar.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Maartje schreef:
Mizzsylver schreef:volgens mij nylon: https://www.strapworks.com/Tubular_Webbing_s/62.htm
Je link opent niet, maar ik heb even gezocht op Tubular webbing en dat is het inderdaad!

~Suzanne~ schreef:Dat is toch met elastiek? Geen idee of je dat los kunt kopen?!

Suzanne
Het is een hol nylon band, waar je zelf nog een elastiek door moet doen en dan nog trek gedeelte eraan en dan ben je klaar.
Ah! ;-)
Zo had ik het nooit bekeken maar goed, ik ben dan ook niet creatief! ;-)

Suzanne
Maartje
Zeer actief

Mizzsylver schreef:waar ga je het vachtstukje van maken?

Ik heb het anders opgelost, en gewoon een bungee hondenriem met musketon aan een speeltje geklikt, werkt ook redelijk al moet je hond dan niet opeens loslaten als de riem op volle spanning staat en je die musketon tegen je hand geschoten krijgt :blauwoog:

Dat vacht stukje moet ik nog even naar kijken. Er valt vast wel ergens wat nep vacht te krijgen en anders wordt het in eerste instantie gewoon iets met fleece.
Speeltje aan de riem vindt ze ook geweldig maar omdat ik dit als beloning gebruik is iets kleiners makkelijker.

Heb het nu per meter gevonden in NL, maar alleen nog in het wit of per 200 meter :schrik: Maar omdat ik nu weet waarnaar ik zoek, gaat dat vast wel lukken.
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”