Niika88 schreef:Lijkt me leuk. Maar beetje uit de richting voor jou

Ik zet hem wel op de trein
hakunamatata schreef:
Mag hij ook nog eens elke dag op bed slapen. Ik zie zijn intens tevreden smoelwerk al voor me
Echt jammer van die trappen..

Voor bernerbegrippen is hij wel heel klein
Traplopen kan hij op zich wel. Weet niet hoeveel trappen het zijn
kooi schreef:Waar woon je ook alweer precies?
Ik ken een hele lieve bernervriendin in Emmen die honden opvangt bij haar eigen berner, ik kan je wel haar adres geven?
En hoe denk je over oppas aan huis?
Mocht je echt niemand vinden en Morris is geen berner tegen mij opspringt, dan mag je hem ook hier brengen, maar is wel een dik eind uit de buurt..
Je mag me haar adres wel geven als je wilt! Emmen is een uurtje rijden.
Oppas aan huis zou op zich ook kunnen. Heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.
Morris springt niet als een idioot tegen iedereen op, maar volgens mij woon jij echt heel ver uit de buurt.
sbientje schreef:hij zou van mij wel bij mij mogen komen, maar das misschien wel een beetje uit de richting? Volgens mij zou ie zich best vermaken met Karel

Wel uit de richting, maar volgens mij zou hij zich wel prima vermaken. Misschien er maar een dagje uit van maken met halen en brengen...
_Leonie schreef:Lijkt me een leuke date voor Ayleen maar dan is mijn week vakantie voorbij - moet Ayleen dan zelf al naar oppas brengen.
Jammer! Morris en Ayleen lijken me best een leuk setje! Hij is gek op knappe goldendames
Hilly45 schreef:Kan hij niet naar Den Horn? (Barbara)
Nee helaas

Had een hele mooie combi met baasje Stoffel en Barbara, maar dat lijkt nu niet te lukken.
flaneloba schreef:Dat had ik nou leuk gevonden, een weekje morris! Helaas is mn eigen puppy dan waarschijnlijk een week of 2 oud dus moet maar niet.. Houd me voor later dit jaar maar wel in gedachten hoor!
Jeetje gaat dat alweer zo snel! Dan kom ik na mijn vakantie snel een keer 'puppie'knuffelen hoor