Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn varken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Mijn varken

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Wij hebben voor Sarah voor zolang ze er nog is onze kurkvloer belegd met tapijttegels die we gekregen hebben uit een kantoor.
Nou weet ik dat Madam als ik boodschappen ga doen haar eigen "boodschappen" nogal eens in huis wil doen. Denk ik slim te zijn door de tapijttegels op die plaats waar ze dat meestal doet eruit te halen en elders neerleggen.
Kom ik thuis met mijn tassen vol boodschappen en breng ze gelijk naar de keuken.
Heeft me dat varken gepist en gescheten op de tegels die er nog lagen en ik ben er natuurlijk feestelijk doorheen gelopen en alles dus lekker uitgesmeerd.
Tegels zijn van goede kwaliteit dus die liggen nu in het zonnetje te drogen na een stevige sopbeurt.Afbeelding

En nou wil ik een rol stevig behang en sterke lijm. :boos:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.

Re: Mijn varken

Ongelezen bericht door Emma »

Ach jee,
Ik weet niet of Sarah als pup eerst krantzindelijk was, en of ze misschien kranten verkiest boven het tapijt? Anders zou je nog kranten kunnen neerleggen?
Alhoewel tapijttegels misschien wel veel verleidelijker zijn, om op te plassen :engel:

Dan neem ik dus even aan, dat ze onzindelijk is, (of vaker moet) door de leeftijd?

Tja, oude hondjes. . .
teckeltoos
Zeer actief

Re: Mijn varken

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Ze heeft dat haar hele leven eigenlijk zo af en toe gedaan maar meestal bleef dat bij een plasje.
Maakt niets uit of ik haar voordat ik wegga in de tuin laat.
Nu ze ouder wordt doet ze het wel vaker.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”