Dus Max en ik lekker op de fiets 8km gefietst.
Hondjes blij om elkaar weer te zien
Omdat het zoontje van vriendin nog lag te slapen gingen de vriendin en ik vast verjaardagshapjes klaarmaken voor het verjaardagspartijtje van het zoontje dat vandaag gevierd wordt.
Honden lekker samen aan het spelen, we hadden wraps gemaakt met zalm en wraps met ham.
Opgerold met cocktailprikkers.
Mn vriendin ging haar zoontje uit bed halen en ik wilde golie over de wraps doen en in de koelkast zetten. De deurbel ging dus ik deed open.
Hoor ik ineens vanuit de keuken: 'ONEEE MAX!!!!'
Heeft Max 1 vd wraps gepikt van het aanrecht en opgegeten.
Er zaten 3 cocktailprikkers in en we konden er nog maar 2 terugvinden
Mijn dierenarts gebeld maar die hebben geen scoop dus ik werd doorverwezen naar de Lingehoeve. Gelukkig konden we meteen komen.
Max zag de bui al hangen en was bloedje nerveus.
Dus ik zat met 32 kg hond op schoot in de wachtkamer.

De arts komt de wachtkamer in, ziet ons zo zitten en zegt: 'Is dit de cocktailprikkerhond?'
'Ehmmm. Ja meneer
De arts bekeek Max en nam hem mee.
Onder een roesje zijn ze met een scoop naar binnen gegaan en na een half uur hadden ze de cocktailprikker eruit.
Max werd met een brancard de wachtkamer binnengebracht en mocht daar weer bijkomen.
Bibberend en wankelend maar gelukkig zonder beschadigingen aan de binnenkant en zonder enge prikker in z'n maag!
Zie hier de boosdoener:
'S werelds duurste cocktailprikker ooit.
Gewoon in z'n geheel doorgeslikt

Ik heb afgesproken met mijn lieve gouden vreetzak dat hij me nooooooit meer zo mag laten schrikken. En uiteraard let ik in het vervolg veeeel beter op met rondslingerend eten.
Vandaag is Max gelukkig weer gewoon de oude.