Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De eerste en tweede dag van Bertje
Moderator: moderatorteam
- Terry
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Wetter
- Aantal honden: 1
De eerste en tweede dag van Bertje
Het was gezellig wakker worden met een hondje op de bank die meteen goedemorgen komt wensen. Om 8 uur liepen we gezellig buiten, ik hopend op een plas en Bertje druk met snuffelen. Zij had heel geen tijd voor een plas, laat staan een poep.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan en we zijn nog niet thuis of ze doet een grote plas in de tuin.
Koffie gedronken en maar weer gaan wandelen want die poep hè die moest toch wel komen zo ongeveer. We zijn naar de da gewandeld om kennis te maken en madam kreeg een kipstokje. Dat ging er vlot in. Snuffelen, druk, druk, druk maar geen poep.
Ondertussen zijn we nog 3 keer uit geweest waarvan 1 keer ruim een uur, mevrouw wenst zich niet te ontlasten. Dan niet, laat het nu maar gaan.
De tuin vindt ze leuk, daar wil ze graag struinen. Al een kat opgejaagd die de brutaliteit had op een tuinstoel te liggen.
Voor de poort zitten is ook leuk, de hele dag mensen en mensen met honden die voorbij komen.
We vinden dat ze het erg goed doet. Natuurlijk wat drentelen en dreutelen maar niet op een nerveuze manier. Ze laat zich ook makkelijk lokken en aanhalen.
Ze ligt nu eindelijk te slapen, voor het eerst vandaag en ik zit wat te vloeken en tieren want de pc wil de camera niet herkennen om de foto's te uploaden. Met veel zoeken de camera teruggevonden, zonder de gebruiksaanwijzing natuurlijk, zal vanavond eens op internet zoeken hoe het ook alweer moest.
Dag twee gaat tot nu toe ook prima. Bertje vindt alles leuk, gezellig en prima, helemaal als er iets te eten valt.
Het viel me vanmiddag op dat het staart wat hoger gaat staan en gezellig zwaait tijdens het wandelen. Dat doet ze graag, ik ook, komt dus heel goed uit.
Ben naarstig op zoek naar een camera, die ik heb is te antiek voor windows10. Foto´s komen wel zo gauw ik iemand gevonden heb met net zo een antieke computer als mijn camera.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan en we zijn nog niet thuis of ze doet een grote plas in de tuin.
Koffie gedronken en maar weer gaan wandelen want die poep hè die moest toch wel komen zo ongeveer. We zijn naar de da gewandeld om kennis te maken en madam kreeg een kipstokje. Dat ging er vlot in. Snuffelen, druk, druk, druk maar geen poep.
Ondertussen zijn we nog 3 keer uit geweest waarvan 1 keer ruim een uur, mevrouw wenst zich niet te ontlasten. Dan niet, laat het nu maar gaan.
De tuin vindt ze leuk, daar wil ze graag struinen. Al een kat opgejaagd die de brutaliteit had op een tuinstoel te liggen.
Voor de poort zitten is ook leuk, de hele dag mensen en mensen met honden die voorbij komen.
We vinden dat ze het erg goed doet. Natuurlijk wat drentelen en dreutelen maar niet op een nerveuze manier. Ze laat zich ook makkelijk lokken en aanhalen.
Ze ligt nu eindelijk te slapen, voor het eerst vandaag en ik zit wat te vloeken en tieren want de pc wil de camera niet herkennen om de foto's te uploaden. Met veel zoeken de camera teruggevonden, zonder de gebruiksaanwijzing natuurlijk, zal vanavond eens op internet zoeken hoe het ook alweer moest.
Dag twee gaat tot nu toe ook prima. Bertje vindt alles leuk, gezellig en prima, helemaal als er iets te eten valt.
Het viel me vanmiddag op dat het staart wat hoger gaat staan en gezellig zwaait tijdens het wandelen. Dat doet ze graag, ik ook, komt dus heel goed uit.
Ben naarstig op zoek naar een camera, die ik heb is te antiek voor windows10. Foto´s komen wel zo gauw ik iemand gevonden heb met net zo een antieke computer als mijn camera.
Laatst gewijzigd door Terry op 15 feb 2017 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Terry
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: De eerste dag van Bertje
Wat goed van Bertje. Blijft ze zo heten?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Goed zo!
Ben benieuwd naar de foto's!
- Terry
- Zeer actief
Nou dat wordt een probleem. Camera is te oudMarjoleine schreef:Goed zo!
Eens rondvragen wie er nog vista heeft of daarvoor en rondkijken voor een wat modernere camera
Groetjes, Terry
- Terry
- Zeer actief
De r is zo moeilijk voor Harry, die zegt Betje.malinois schreef:Wat goed van Bertje. Blijft ze zo heten?
Groetjes, Terry
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Handig als je zelf 2x de r in je naam hebtTerry schreef:De r is zo moeilijk voor Harry, die zegt Betje.malinois schreef:Wat goed van Bertje. Blijft ze zo heten?
Maar fijn dat ze er eindelijk is!

- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
Leuke update!
Poepen komt wel, Nick poept ook nooit de eerste dag op Schiermonnikoog
Fijn dat ze de reis goed heeft doorstaan en zich al aardig thuisvoelt!
Zal wel fijn zijn om haar eindelijk thuis te hebben, geniet van elkaar!
Poepen komt wel, Nick poept ook nooit de eerste dag op Schiermonnikoog
Fijn dat ze de reis goed heeft doorstaan en zich al aardig thuisvoelt!
Zal wel fijn zijn om haar eindelijk thuis te hebben, geniet van elkaar!

-
Sterre
Haha dat dacht ik ook gelijk. Harry en Terry. 4x r. Betje is ook schattig.HillieS schreef:Handig als je zelf 2x de r in je naam hebtTerry schreef:De r is zo moeilijk voor Harry, die zegt Betje.malinois schreef:Wat goed van Bertje. Blijft ze zo heten?![]()
Maar fijn dat ze er eindelijk is!
Wat een leuk verslag. Fijn dat het al zo goed gaat.
-
teckeltoos
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dan wordt het met de naam Berber ook echt niks.
Dat zou dan Begbeg worden........Betje is zoveel leuker
Dat zou dan Begbeg worden........Betje is zoveel leuker
- Rinne Roos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 wetterhoun outcrossjes, 3 echte wetterhounen, 4 havanezers
- Aantal honden: 9
Bjinta-Bejtje-Bejbej
komt helemaal goed als 't dat al niet is, intussen!
komt helemaal goed als 't dat al niet is, intussen!
- Jits90
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond
- Aantal honden: 3
Betje is toch leuk
Die drol komt wel, het blijft niet eeuwig binnen
Die drol komt wel, het blijft niet eeuwig binnen
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- flatcoatjrt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): *Jack Russel*
*Oudduitse Herder*
*Flatcoated Retriever*
Boerenfox - Aantal honden: 1
- Terry
- Zeer actief
Re: De eerste en tweede dag van Bertje
Al gekeken, die zijn er niet. Vind het niet zo vreemd,het is een camera uit 2007.flatcoatjrt schreef:Is het geen kwestie van nieuwe drivers downladen?
Groetjes, Terry
- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Donkere Dame
- Actief
Zat ik ook al aan te denken.josefientje schreef:Kaartje uit de camera halen en in kaartlezer stoppen ?
En? Poept ze al??.
- Terry
- Zeer actief
Kaartlezer geprobeerd, werkt ook niet. Een nieuwe besteld, die komt donderdag.Donkere Dame schreef:Zat ik ook al aan te denken.josefientje schreef:Kaartje uit de camera halen en in kaartlezer stoppen ?
En? Poept ze al??.
En ze heeft gepoept, al 3 keer in de tuin. Buiten de tuin is ze nog veel te druk met druk zijn, geen tijd om te plassen of te poepen.
Groetjes, Terry