Maar vorige keer was het geslachtsdeel van tevoren opgezet en zagen we de loopsheid wel aankomen. Nu helemaal niet. er is niks te zien. Dus zoon belde gisteren dat Nola had geplast buiten en dat er bloed te zien was bij de urine. Hij stuurde daarvan een foto en ik vond het nogal helderrood bloed en geen urine met bloed er in. Dus ik zei al dat ze w.s. loops was en dat het niet in de urine zat.
Maar voor de zekerheid had ik dus een afspraak bi de d.a. voor Nola gemaakt. Alleen verloor ze dus gisteren in huis wel druppels bloed zoals ook met een loopsheid. Dus afspraak weer afgezegd want voor een loopsheid hoef je niet naar de d.a. maar zoon maak zich ongerust of het geen urineweginfectie is omdat de verschijnselen dus wat anders zijn dan bij de vorige loopsheid. Ik zit hier te twijfelen om alsnog wat urine op te vangen en na te laten kijken want ze is vandaag bij ons.
Kan het zo zijn dat met loopsheid het geslachtsdeel niet opgezwollen is? Of dat dat na een paar dagen loops pas gebeurd. En ja de ervaringen met loopsheden is er niet bepaald bij ons want we hebben grotendeels reuen gehad tot nu