Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke wedstrijd vandaag?
Moderator: moderatorteam
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Welke wedstrijd vandaag?
Een hond hier uit het dorp heeft ergens (Belgie?) een knvp wedstrijd, een plaatsingswedstrijd voor het WK ofzo als ik het goed heb onthouden... het is een Bouvier en nu wil ik graag eens opzoeken waar het is en hoe hij het gaat doen. Dat is wel leuk voor als ik ze de volgende keer tegenkom met wandelen als ik dat weet. Maar nu kan ik niet echt wijs worden via Google waar het nou is. Wie o wie weet het? Het was in ieder geval een wedstrijd met overvallen voorkomen, criminelen uit de auto halen en iets met flashbanks. Dat heb ik wel onthouden. 

-
- Zeer actief
Re: Welke wedstrijd vandaag?
Er bestaat geen WK KNPV dus ik denk dat het om een andere sport gaatrunninggirl schreef:Een hond hier uit het dorp heeft ergens (Belgie?) een knvp wedstrijd, een plaatsingswedstrijd voor het WK ofzo als ik het goed heb onthouden...

- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Zou het NK zijn geweest, pfff ik had het echt even beter moeten onthouden...Gos schreef:Er bestaat geen WK KNPV dus ik denk dat het om een andere sport gaatrunninggirl schreef:Een hond hier uit het dorp heeft ergens (Belgie?) een knvp wedstrijd, een plaatsingswedstrijd voor het WK ofzo als ik het goed heb onthouden...
-
- Zeer actief
Nee, NK KNPV is in september.